بانوان مچ اندازی ایران در دنیا درخشیدند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در روز سوم مسابقات مچ اندازی قهرمانی دنیا، رویا مهبودی و مرضیه مهدی زاده پیروز به کسب یک مدال نقره و دو برنز شدند.

بانوان مچ اندازی ایران در دنیا درخشیدند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات مچ اندازی قهرمانی دنیا در قزاقستان در رده پیشکسوتان پیگیری شد که نمایندگان کشورمان توانستند در بخش بانوان خوش بدرخشند.

بهروز عباسی در دست راست مقابل نمایندگان قرقیزستان و قزاقستان به رجحان دست یافت، اما با شکست مقابل حریف فرانسوی به مقام چهارم دنیا دست یافت.

مرضیه مهدی زاده در وزن 60- کیلوگرم مقابل نماینده ای با پرچم فدراسیون دنیای باخت، اما در ادامه توانست رقبایی از کشورهای هند و آلمان را شکست دهد. او مدال برنز رقابت های دست چپ را به ارمغان آورد.

رویا مهبودی در وزن 90- کیلوگرم و در دو بخش دست راست و دست چپ به مصاف رقبای خود رفت. او در بخش دست راست مقابل نماینده عربستان باخت، اما با پیروزی برابر ورزشکار قزاقستانی در نهایت به مدال برنز رسید. او بعلاوه با شکست رقبایش به فینال دست چپ رسید و در نهایت با شکست مقابل نماینده میزبان یک نقره دیگر هم به دست آورد.

مسیح رنجبر در بخش پیشکسوتان بعد از پیروزی مقابل ورزشکار هندی، برابر ورزشکاران ترکیه و قزاقستان باخت و در نهایت به مقام پنجم رسید.

لازم به ذکر است؛ بدین ترتیب پرونده ایران در روز سوم با یک نقره و دو برنز بسته شد. پیش از این نیز در رده های نوجوانان، جوانان و امید، ورزشکاران کشورمان به یک مدال برنز به وسیله کارینا کرمی، یک مدال برنز به وسیله حسین جعفری و یک مدال نقره به وسیله آرتین کمک نژاد دست یافته بودند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1671

به "بانوان مچ اندازی ایران در دنیا درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان مچ اندازی ایران در دنیا درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید