دانلود قسمت پنجم سریال هم گناه

به گزارش بی نهایت اس ام اس، قسمت 5 سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، دوشنبه 11 فروردین در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می گردد. قسمت های این سریال دوشنبه هر هفته از این سایت قابل دانلود است.

دانلود قسمت پنجم سریال هم گناه

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان رویا تیموریان و پدرام شریفی از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه سریال هم گناه که اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است، آمده: خانواده صبوری خانواده ای عظیم و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانهای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می نمایند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می نماید که....

جهت دانلود قانونی قسمت های این سریال روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت پنجم سریال هم گناه

دانلود سریال هم گناه (همه قسمت های منتشر شده)

چرا حلال دانلود؟

بر خلاف سایت های فروش اشتراکی نمایش فیلم و سریال که لایسنس فیلم مربوطه تنها یک بار توسط آنها خریداری و به هزاران نفر فروخته می گردد! کلیه فایل های این سامانه توسط شرکت پخش نماینده سریال، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی توسط درگاه اقتصادی اختصاصی آن ها دریافت و مستقیما به حساب فراوری نماینده فیلم واریز می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 313

به "دانلود قسمت پنجم سریال هم گناه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت پنجم سریال هم گناه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید