در جلسه مدال آوران کشتی با دبیر و درستکار چه گذشت؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در روزهای اخیر مدال آوران کشتی ایران در المپیک و رقابت های جهانی جلسه ای با رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشته اند.

در جلسه مدال آوران کشتی با دبیر و درستکار چه گذشت؟

به گزارش خبرنگاران، مدال آوران هر دو رشته آزاد و فرنگی کشورمان صبح روز پنجشنبه هفته گذشته در پویش یاری قهرمانانه فدراسیون کشتی شرکت کردند.

بعد از این مراسم، نشستی بین ملی پوشان حاضر در خانه کشتی با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد به انجام رسید. یکی از اهداف این نشست، اطلاع فدراسیون و سرمربیان تیم های ملی از شرایط جسمانی کشتی گیران و فرایند تمرینی شان بود.

بعضی از نفرات به خاطر قراردادی که در لیگ داشته و باید برای تیم های شان کشتی بگیرند، تمرین را شروع نموده اند، اما بعضی که با تصمیم شخصی از همراهی تیم های لیگ فزونی منصرف شده اند، همچنان درگیر مراسم مختلفی هستند که برای تجلیل از آنها برگزار می گردد.

در این جلسه علاوه بر صحبت در خصوص پیگیری تمرینات کشتی گیران، درباره بعضی اتفاقات که این روزها در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته اند، صحبت شد.

مدال آوران کشتی که بعد از المپیک و جهانی بیش از مقاطع دیگر زیر ذره بین هستند، باید مراقب باشند که با حضور در محافل مختلف و در حضور بعضی افراد از آنها سوءاستفاده نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1283

به "در جلسه مدال آوران کشتی با دبیر و درستکار چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جلسه مدال آوران کشتی با دبیر و درستکار چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید