مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 3 لو رفت

به گزارش بی نهایت اس ام اس، روز گذشته گزارشی مبنی بر احتمال معرفی گوشی های گلکسی S21 فن ادیشن، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 در ماه آگوست (مرداد-شهریور) منتشر شد. اگرچه طراحی هر سه گوشی طی هفته های گذشته فاش شده است، اما در رابطه با مشخصات دوربین های گلکسی زد فولد 3 به اطلاعات موثقی دسترسی نداشتیم. حالا یکی از افشاگران، مشخصات تمام دوربین های این گوشی را فاش کرده است.

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 3 لو رفت

این افشاگر مدعی شده که گلکسی زد فولد 3 همراه با 5 دوربین راهی بازار می شود که 2 دوربین وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارند و 3 دوربین هم در پنل پشتی تعبیه شده اند. نمایشگر بیرونی این گوشی دارای یک حفره کوچک است که درون آن سنسور 10 مگاپیکسلی سونی IMX374 واقع شده است. همچنین همان طور که احتمالا می دانید، نمایشگر اصلی این گوشی فاقد حفره و بریدگی است و یک سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMXx71 زیر این نمایشگر پنهان شده است.

در پنل پشتی این گوشی هم شاهد دوربین سه گانه هستیم. دوربین اصلی از سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد و در کنار آن باید به اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. اگرچه هنوز فاصله کانونی لنز این دوربین ها فاش نشده، اما به نظر می رسد دوربین تله فوتو از زوم 3 برابری پشتیبانی می کند و مبتنی بر لرزشگیر اپتیکال است.

همچنین گفته می شود دوربین اولترا واید برای بهبود کیفیت عکس های ثبت شده در محیط های کم نور و همچنین افزایش کیفیت فیلم برداری، از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. از دیگر ویژگی های احتمالی هم می توانیم انتظار پشتیبانی هر سه دوربین از فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را داشته باشیم.

بر اساس گزارش های منتشر شده، گلکسی زد فولد 3 از گواهی IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می برد. همچنین اندازه نمایشگر اصلی به 7.5 اینچ می رسد و در بخش بیرونی هم نمایشگر 6.2 اینچی تعبیه شده است. گفته می شود هر دو نمایشگر از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کنند.

این گوشی همراه با اندروید 11 و با چیپست اسنپدراگون 888 راهی بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی های احتمالی آن می توانیم به بهره گیری از 12 و 16 گیگابایت رم و 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی می کند و انرژی آن از طریق باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود.

منبع: Regard News

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1025

به "مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 3 لو رفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 3 لو رفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 3 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید