پروژه بازسازی ساختمانی دفتری در لندن انگلیس سایر مقالات

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در ادامه مقالات بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران قصد داریم دکوراسیون اداری که در سال 2018 ، در لندن انگلیس طراحی شده است را آنالیز کنیم .

پروژه بازسازی ساختمانی دفتری در لندن انگلیس سایر مقالات

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این محیط اداری به مساحت 210.0 m2 و در سه طبقه طراحی شده است .

این یک پروژه بازسازی ساختمان در محله پدینگتون در مرکز لندن است که یک شرکت سرمایه گذاری بین المللی در زمینه کشاورزی است . این پروژه در محل یک ساختمان به جا مانده از 50 سال پیش احداث شده است .

این ساختمان از انرژی های تجدید پذیر در زمینه گاز و برق استفاده نموده است .

معمار تا آنجا که ممکن بود به وسیله طراحی با مواد طبیعی و به وسیله بیان صادقانه ساختار و جزئیات ، قصد داشت به وسیله این بازسازی و تعمیرات ساختمان به حس تاریخی مکان و مالی بودن متریال دست پیدا کند .

ایده ای که معمار برای این پروژه داشت ، این بود که با حفظ و تعمیر آجرکاری های به جا مانده از آن دوران ، استفاده از چوب درختان بلوط و فولاد خاکستری تیره ، باعث برجستگی شخصیت فضایی دفتر گردد و هم چنین به ساختار قدیمی ساختمان احترام بگذارد .

این ساختمان سه طبقه به راحتی در کنار خانه های همسایه جای گرفته و خود را با آن مطابقت داده به طور مثال انطباق سقف های سربی آن و پنجره هایی که مانند پنجره های همسایگانش است .

چالشی که معمار خود را با آن درگیر نموده بود ، عناصر ساختمانی بود که در خارج از محل پروژه طراحی شده بودند و سپس در محل نصب شدند که هدف معمار از انجام این کار ، کاهش دوره نصب ، ضایعات ساختمانی و سر و صدا بود .

کارفرما خواهان فضاهای اداری حرفه ای خصوصی در داخل ساختمان بود بدون اینکه از جو صمیمی و محبت آمیز فضا که عامل شخصیت دهنده به دفتر بود کاسته گردد .پس معمار در طراحی پلان این ساختمان سه طبقه ، به وسیله تفکیک ساده بین فضاهای عمومی که در طبقه همکف جای دارد و فضاهای خصوصی که در طبقه آخر قرار گرفته است این خواسته کارفرما را عملی کرد . ارتباط این طبقات هم به وسیله پله های با حفاظ تماما لعابدار و شفاف اجرا شده است .

در طبقه هکمف درب های شیشه ای جمع شونده این اجازه را میدهد که نور وارد فضا گردد و یک منظره زیبا به خارج از دفتر را برای کارکنان فراهم میسازد .

الوارهای در معرض دید که در ارتفاع 4 . 3 در سقف کار گزاشته شده است و چوب های بلوطی که در کف اداره پوشیده شده اند و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه که آن هم از چوب است و تابش آفتاب در طول روز بر روی این چوب ها به فضا حس گرمی و صمیمیت میدهد .

در آخر اگر بخواهیم دلایل ممتاز بودن این پروژه را برشمریم ، انعطاف پذیری فضاهای داخلی ، استفاده از مبلمان مناسب و استفاده از متریال یکدست و بدون تنوع از جمله آنان است .

منبع: هیرادانا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1153

به "پروژه بازسازی ساختمانی دفتری در لندن انگلیس سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه بازسازی ساختمانی دفتری در لندن انگلیس سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید