پنج اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/سمنان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پنج اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در استان به بهره برداری می رسد.

پنج اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مهدی جمال اول شهریورماه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت با اعلام این خبر، اضافه نمود: سه اقامتگاه بوم گردی، 2 سفره خانه سنتی در هفته دولت در استان به بهره داری می رسد و یک مجتمع گردشگری نیز کلنگ زنی می گردد..

وی گفت: این اقامتگاه ها شامل اقامتگاه سنتی سرای بانو در شهر درجزین، اقامتگاه بوم گردیحسن خان در روستای سرآور مهدیشهر و اقامتگاه بوم گردی عمه خورشید در روستای جودانه میامی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: 2 سفره خانه نیز شامل سفره خانه سنتی آقاجان بزرگدر روستای قاطول گرمسار و سفره خانه سنتی آب انبار پاچنار در سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح می شوند.

جمال از کلنگ زنی مجتمع گردشگری در شهر درجزین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اطلاع داد و توضیح داد: این مجتمع گردشگری توسط بخش خصوصی، با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در مساحتی به متراژ 4 هکتار احداث می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه با افتتاح پروژه های هفته دولت در بخش گردشگری استان زمینه اشتغال بیش از 20 نفر فراهم می گردد، گفت: احداث و بهره بردای از مجتمع گردشگری درجزین زمینه اشتغال بیش از 100 نفر را فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 522

به "پنج اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید