اختصاص اعتبار برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان غربی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، 100 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خدمات زیربنایی و تکمیل محوطه سازی پروژه های مسکن مهر استان آذربایجان غربی اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان غربی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، این اعتبارات از محل فروش اراضی ملی برای تکمیل خدمات زیربنایی و عملیات محوطه سازی مسکن مهر آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح مسکن مهر آذربایجان غربی با هدف فراوری و عرضه 52 هزار واحد شروع شده است و در حال حاضر، این طرح 97 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

سیدمحسن حمزه لو اضافه نمود: طرح های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به خاتمه رسیده است.

وی بیان نمود: در سایر شهرها نیز بدون لحاظ طرح های دارای پرونده حقوقی، فاقد متقاضی و با پیشرفت زیر 30 درصد می توان گفت که یک هزار و 990 واحد مسکن مهر باقی مانده تا خاتمه شهریور 99 به بهره برداری می رسد و شهریور سال جاری، جشن خاتمه مسکن مهر آذربایجان غربی برگزار می گردد.

حمزه لو گفت: فراهم سازی خدمات روبنایی در سایت های مسکن مهر نیز از دیگر دغدغه هاست که علاوه بر اقدامات انجام یافته طی سال های گذشته، مقدمات احداث یک باب مسجد در منطقه گلشهر ارومیه، 2 باب کلانتری در سایت های مسکن مهر ارومیه و 2 باب مدرسه در سایت های مسکن مهر پیرانشهر و مهاباد صورت گرفته است.

طرح مسکن مهر از حدود هشت سال پیش شروع شده و بیش از 60 درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 425

به "اختصاص اعتبار برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار برای تکمیل مسکن مهر در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید