افراد واکسینه شده علایم ابتلا به کرونا دارند؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یک تحقیق نشان می دهد افرادی که واکسینه شده و سپس آزمایش کووید-19 آن ها مثبت می گردد بیشتر محتمل است که عطسه را به اسم یک علامت در مقایسه با افراد واکسینه نشده گزارش نمایند.

افراد واکسینه شده علایم ابتلا به کرونا دارند؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محققان علائم کووید-19 را در افراد واکسینه شده و غیر واکسینه شده آنالیز نموده و دریافته اند که عطسه بیشتر از حد معمول می تواند نشانه کووید-19 باشد، اما صرفا برای افرادی که واکسینه شده اند.

به گزارش هیل، یکی از محققان حاضر در این تحقیق، می گوید داده های ما نشان می دهد افرادی که واکسینه شده اند و سپس آزمایش کووید-19 آن ها مثبت بوده، بیشتر محتمل است که عطسه را به اسم یک علامت در مقایسه با افراد واکسینه نشده گزارش نمایند.

محققان بعلاوه می گویند مهم است که به یاد داشته باشید که ارتباط بین عطسه و کووید-19 خیلی قوی نیست، بنابراین باید نسبت به 20 علامت ابتلا به این ویروس، چه واکسینه شده باشید و چه نشده باشید، هوشیار باشید.

محققان می گویند عطسه به طور معمول از علائم کووید-19 نیست و به احتمال زیاد نشانه سرماخوردگی، آنفولانزا و یا حتی آلرژی است.

محققان می گویند اگر واکسینه شده اید و بدون هیچ دلیلی زیاد عطسه می کنید، قطعا باید آزمایش کووید-19 را انجام دهید، خصوصا اگر در کنار افرادی زندگی می کنید یا در اطراف افرادی که بیشتر در معرض خطر بیماری هستند، کار می کنید.

به گفته محققان، واکسن ها محافظت کامل در برابر کووید-19 را تضمین نمی نمایند.

این تحقیق می گوید که افرادی که واکسینه شده اند و به کووید-19 مبتلا می شوند همان علائمی را که افراد واکسینه نشده دارند تجربه می نمایند، اما بیماری آن ها خفیف و کوتاه تر است و یا اینکه علائمی ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1120

به "افراد واکسینه شده علایم ابتلا به کرونا دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد واکسینه شده علایم ابتلا به کرونا دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید