افزایش بیماران بستری در بخش های ویژه بیمارستان های بوشهر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/بوشهر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های این استان 169 نفر است.

افزایش بیماران بستری در بخش های ویژه بیمارستان های بوشهر

دکتر جعفر زارعی زاده ظهر یکشنبه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 67 بیمار تازه در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که ابتلای 14 مورد از آن ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند توضیح داد: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه کرونایی، یک نفر در شرایط حاد این بیماری واقع شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، اعلام کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا خانمی با 69 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای مغزی، فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه نمود: در شبانه روز گذشته 32 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند که از این تعداد، ابتلای 7 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

زارعی زاده با اشاره به اینکه از شروع شیوع کرونا تا به امروز 95 هزار و 457 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند، اضافه نمود: تا کنون 2042 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1410

به "افزایش بیماران بستری در بخش های ویژه بیمارستان های بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بیماران بستری در بخش های ویژه بیمارستان های بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید