الگوبرداری از شهیدی که عضو کانون نابغه های جهانی بود

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس آموزش و پرورش منطقه 17 در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز محمدحسن اسدی لاری تاکید نمود که همه باید دست به دست هم بدهیم تا دانش آموزانی تربیت کنیم که در تراز 4 هزار و 200 شهید والامقام این منطقه باشند.

الگوبرداری از شهیدی که عضو کانون نابغه های جهانی بود

به گزارش خبرنگاران، بزرگ گل محمدی در این باره گفت: به عقیده من، باید دانش آموزان در طول سال تحصیلی با زندگینامه شهید اسدی لاری که نامش بر سردر این مرکز آموزشی نصب شده است بیشتر آشنا شوند، زیرا این شهید از نوابغ و عضو کانون نابغه های جهانی بود؛ بهتر است زندگینامه او را بخوانیم و از او الگوبرداری کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 17 اضافه کرد: مسئولیت در برابر دانش آموزان مسئولیت در برابر خداست. همه اقدامات آموزش و پرورش باید به منظور تربیت شهروندانی مومن و خداجو، دانا و توانا باشد و من یقین دارم که دانش آموزان می توانند با سعی و کوشش، مانند حاج ابراهیم همت، شهید بهشتی و شهید مطهری، انسان های بزرگی شوند.

او ادامه داد: دانش آموزان به امانت به ما سپرده شده اند. بنابراین، همه موظف هستیم که برای تربیت و رشد آنان به شکل مناسب برنامه ریزی کنیم و سطح آگاهی آنها را نسبت به افراد دانشمند، نخبه و ... بالا ببریم. در واقع باید دانش آموزی تربیت کنیم که ادب، اخلاق و معرفت را بداند. بعلاوه باید دانش آموزانی تربیت کنیم که هم شأن و در تراز 4200 شهید منطقه17 باشند.

در خاتمه آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز محمدحسن اسدی لاری از بعضی از خانواده های شهدا و دانش آموزان نخبه مدرسه تقدیر شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1541

به "الگوبرداری از شهیدی که عضو کانون نابغه های جهانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الگوبرداری از شهیدی که عضو کانون نابغه های جهانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید