برگزاری کارگاه آموزش نشریات دانشجویی رسانش از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

به گزارش بی نهایت اس ام اس، دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری کارگاه آموزش نشریات دانشجویی رسانش از سوی این اتحادیه دانشجویی اطلاع داد.

برگزاری کارگاه آموزش نشریات دانشجویی رسانش از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

هادوی، دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در کارگاه سه روزه آموزش نشریات دانشجویی رسانش که از 6 تا 8 فروردین ماه با حضور اساتیدی از ادوار جنبش دانشجویی برگزار خواهد شد دانشجویان با اصول تیتر نویسی و قالب های نوشتاری، اصول طراحی، سرمقاله نویسی، سوژه یابی، ویراستاری، مخاطب شناسی، صفحه آرایی، مدیریت و آیین نامه نظارت بر نشریات دانشجویی، طنزنویسی آشنا می شوند.

وی بیان نمود: امیدواریم با برگزاری این کارگاه بتوانیم در جهت تربیت نیرو های تراز انقلابی در حوزه نشریات دانشجویی و جریان سازی دانشجویی گام موثری برداریم.

هادوی اظهار کرد: رسانه مکتوبات نه تنها در بین جامعه دانشگاهی بلکه در راستای جهاد تبیین و جریان سازی رسانه ای در محیط دانشگاه ها از اهمیت به سزایی برخوردار است، اما با این وجود شیوع ویروس کرونا در سال های اخیر و عدم برخورداری دانشجویان از دانش کافی موجب شده تا از اعتبار نشریات دانشجویی کم گردد که کارگاه آموزش نشریات رسانش در راستای توانمندی دانشجویان در حوزه نشریات برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1415

به "برگزاری کارگاه آموزش نشریات دانشجویی رسانش از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزش نشریات دانشجویی رسانش از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید