ال جی کسب و کار موبایلش را می فروشد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، قبلاً اعلام شده بود ال جی تصمیم دارد به زودی از حوزه تولید موبایل خارج شود. مدیر ارشد اجرایی شرکت کره ای نیز یک یادداشت داخلی برای کارمندان ارسال و اخبار مربو ط به بررسی گزینه ها درباره آینده بخش موبایل را تأیید کرده بود.

ال جی کسب و کار موبایلش را می فروشد

بر اساس گزارشی جدید ال جی مشغول مذاکرات با خریداران احتمالی کسب و کار موبایل خود است. طبق آخرین اطلاعات شرکت بین المللی ویتنامی وین گروپ (VinGroup) خریدار احتمالی بخش موبایل این شرکت است.

در گزارش ذکر شده شرکت ویتنامی برای خرید کسب و کار موبایل ال جی قیمت جالب توجهی پیشنهاد کرده است. وین گروپ سومین تولید کننده بزرگ موبایل در ویتنام است و هم اکنون نیز موبایل های ال جی را می سازد.

ال جی شیوه های مختلف برای احیای کسب و کار موبایلش را آزمایش کرده اما به نظر می رسد تلاش هایش بی نتیجه بوده است. این واحد شرکت کره ای برای بیست و سومین سه ماهه متوالی با خسارت مالی روبرو شده است. به طوری که خسارت عملیاتی کسب و کار موبایل ال جی در بازه مذکور بیش از 4.2 میلیارد دلار گزارش شده است.

اگر این عملیات فروش انجام شد، ال جی نیز به جرگه برندهای موبایلی مانند بلک بری و اچ تی سی می پیوندد که در حوزه موبایل سقوط کرده اند.

البته کسب و کار موبایل سونی نیز مدتی است با خسارت روبرو شده است. اما اطلاعات جدید نشان داد شرایط آن در سه ماهه اخیر ثبات شده و پیش بینی می شود برای نخستین بار پس از چهار سال به سودآوری دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 836

به "ال جی کسب و کار موبایلش را می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی کسب و کار موبایلش را می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید