امکان سفر به سرزمین ماتادورها با 7 میلیون تومان

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اسپانیا از مقصدهای مهم گردشگری در اروپا می باشد و با سفر به این کشور می توانید جاذبه های تاریخی، طبیعی، ورزشی، هنری و ...را یک جا تجربه کنید و تجربه ای متفاوت تر را نسبت به سفرهای دیگر به اروپا کسب کنید.

امکان سفر به سرزمین ماتادورها با 7 میلیون تومان

مقصد بیشتر تورهای این کشور به دو شهر معروف مادرید و بارسلون ختم می گردد و درصورتی که به سفرهای ترکیبی علاقه داشته باشید، تورهای ترکیبی اسپانیا و دیگر کشور ها مثل اتریش، فرانسه، ایتالیا و ...هم وجود دارند. هزینه سفر به اسپانیا با توجه به هدفی که برای ورود به این کشور دارید مشخص می گردد. اگر برای تمدید ویزا شینگن و یا استراحت در هتل به اسپانیا سفر می کنید، تور 6 میلیون و 900هزار تومانی آژانس رز سفید گزینه مناسبی برای شما است. این تور چهار روزه مقرون به صرفه ترین تور برای سفر به این کشور اروپایی است و رز سفید هزینه ویزا، هتل چهار ستاره و پرواز هواپیمایی ماهان شما را تقبل می نماید. البته اگر همین تور را به همراه گشت شهری، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی و دیگرامکانات بخواهید، هزینه شما 8 میلیون و 990 هزار تومان خواهد شد. لاکچری ترین تور این آژانس برای شما 1990 یورو به علاوه حدودا 4 میلیون تومان هزینه پرواز هزینه دارد، اما خیال شما بابت هزینه گشت های شهری، هزینه ورودیه ها و دیگر امکانات مورد نیازتان راحت خواهد بود و اقامت هفت شبه(3 شب مادرید و 4 شب بارسلون) خوبی را در هتل های پنج ستاره اسپانیا تجربه خواهید کرد.

مقرون به صرفه ترین تور آژانس آهنگ پرواز 850 یورو به علاوه حدودا 4 میلیون تومان هزینه پرواز، قیمت دارد. این تور شامل 4 شب اقامت در بارسلون، گشت شهری، ویزای شینگن، ترانسفر فروگاهی، راهنما فارسی و هتل 4 ستاره می باشد. تور ترکیبی اسپانیا و اتریش این آژانس هم شامل 4 شب اقامت در وین و 4شب اقامت در بارسلون، 1590یورو به اضافه حدودا 4 میلیون تومان هزینه بر دست شما خواهد گذاشت.

اگر در حال برنامه ریزی سفر نوروزی هستید و نگران نوسانات ارزی و شلوغی های نزدیک عید هستید، می توانید تورهای نوروزی آژانس آسمان پرستاره پرشیا را انتخاب کنید و پرونده سفر نوروزیتان را با یک مسافرت فوق العاده ببندید. تور ترکیبی و نه روزه فرانسه و اسپانیا این آژانس که برای تاریخ 29 اسفند است، به قیمت 3190 یورو به علاوه حدودا 4 میلیون تومان هزینه بلیت عرضه شده است. تورنوروزی و هشت روزه مادرید و بارسلون آسمان پرستاره پرشیا هم با تاریخ 28 اسفند در قیمت 1790یورو به اضافه حدودا 4 میلیون تومان هزینه بلیت هواپیمایی ترکیش در حال عرضه شدن است.گفتنی است امکانات این آژانس برای این تورها شامل هتل 4ستاره، گشت شهری، ویزای شینگن، بیمه و تورلیدر فارسی است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1576

به "امکان سفر به سرزمین ماتادورها با 7 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان سفر به سرزمین ماتادورها با 7 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید