مناطق دیدنی و مناسب ترین زمان برای سفر به بالی، فرانسه و اسپانیا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مناسبترین زمان برای سفر به بالی

بالی منطقه ای فوق العاده دیدنی که سرشار از چشم اندازهای جادویی و مسحور کننده است که همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن زیبایی های موجود در این جزیره با تور بالی به این منطقه سفر می کنند تا نظاره گر زیبایی های موجود در این منطقه از نزدیک باشند.

مناطق دیدنی و مناسب ترین زمان برای سفر به بالی، فرانسه و اسپانیا

این منطقه مانند بهشتی بر روی زمین می باشد که مناظر گردشپری طبیعب فراوانی دارد که مسافران برای دیدن آنها با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره سفر می کنند و از گشت و گذار در این جزیره فوق العاده نهایت لذت را می برند. از مناطق طبیعی جهانگردی در این منطقه می توان به آتشفشان های بلند که با انبوهی از درختان پوشیده شده است، سواحل ماسه ای که در کنار دریا فیروزه ای رنگ این جزیره قرار گرفته است و پاگواداها که نوعی از معابد مذهب بودا می باشد اشاره کرد.

بالی بدلیل داشتن آب و هوایی مناسب و بهره بردن از جاذبه ها و مناطق جهانگردی فراوان همه ساله پذیرای جهانگردانی است که با تور بالی و تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر می کنند. علاوه بر این ها در منطقه برای جهانگردان تفریحات و سرگرمی های دیگری نیز در نظر گرفته شده است که جهانگردان که با بلیط هواپیما به بالی سفر می کنند علاوه بر بازدید از مناطق و آثار جهانگردی موجود در این جزیره به انجام تفریحات آبی و مفرح موجود در این منطقه بپردازند و سفری فوق العاده را تجربه کنند.

زیبایی این منطقه بقدری است که از آنها به عنوان تصاویر بکار رفته بر روی کارت پستال استفاده می گردد. هرچند بالی پایتخت کشور اندونزی نمی باشد اما بدلیل داشتن جاذبه های جهانگردی فراوان به قطب جهانگردی در این کشور تبدیل شده است که جهانگردان با تور بالی از سراسر جهان با بلیطه هواپیما به این منطقه سفر می کنند.

بسکمک از افراد این جزیره زیبا را برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب می کنند و مطمئنا بالی بهترین گزینه برای این موضوع می باشد. این منطقه از بهترین مقاصد جهانگردی در آسیا می باشد که مسافران خارجی با بلیط خارجی به این جزیره سفر می کنند.

در بالی دو فصل بیشتر وجود ندارد و این فصل ها، فصل خشک و فصل بارانی می باشند. در ادامه در مورد این دو فصل بیشتر خواهیم پرداخت تا در صورت علاقه به تهیه تور بالی در بهترین زمان اقدام بعمل آورید.

فصل خشک

این فصل که ماه های آپریل تا اکتبر را در برمی گیرد دارای آب و هوایی گرم است که در این فصل هیچگونه باران و رطوبتی وجود ندارد. برای انجام فعالیت هایی چون هایکینگ، قایقرانی و آفتاب دریافت این فصب ایده آل می باشد و مسافران می توانند با تور بالی و خرید بلیط هواپیما در این فصل به این جزیره سفر کنند.

بدلیل اینکه بیشترین میزان جهانگرد با بلیط هواپیما و بلیط خارجی در این فصل به بالی سفر می کنند در این فصل هزینه های سفر در این جزیره افزایش پیدا می کند ولی با این حال داغ ترین فصل جهانگردی در بالی می باشد.

در ماه های جولای و آگوست که به تاریخ شمسی 10 تیر تا 9 شهریور می باشند هزینه اتاق ها شاهد جهشی بزرگ است پس در صورتیکه قصد سفر دارید زودتر اقدام به رزرو هتل بپردازید.

فصل بارانی

فصل بارانی در این جزیره از ماه نوامبر تا مارچ ادامه دارد. ممکن است وجود هوایی بارانی و رطوبت بالا دلایل کافی برای سفر نکردن و نخرید بلیط خارجی بالی باشد اما وجود همین دو فاکتور سبب کاهش قیمت ها در این فصل شده است. در صورتیکه می خواهید با هزینه ای بسیار پائین به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنید و از دیدن آن لذت ببرید می توانید در این فصل به این جزیره سفر کنید و سفری منحصر بفرد و کم هزینه را برای خود به ارمغان بیاورید.

البته در ماه ژانویه میزان بارش باران در این منطقه کاهش پیدا می کند و یا حتی بارانی نمی بارد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آشنایی با قلعه ایف در مارسی

مارسی شهری قدیمی در فرانسه می باشد که قدمت آن به دو هزار و ششصد سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. این شهر باستانی و قدیمی از نظر جغرافیایی 170 کیلومتر از پاریس فاصله دارد. همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه برای دیدن این شهر با پرواز خارجی و ساکنان خود فرانسه با پرواز داخلی به این شهر سفر می کنند.

این منطقه از فرانسه همواره محل رفت و آمد جهانگردانی که با تور فرانسه برای گذراندن لحظاتی خاص به این منطقه می آمدند بوده است وبعد از ساخت و بهر برداری از کانال سوئز این منطقه از نظر تجاری نیز مورد توجه قرار گرفت و از بنادر آن برای جابجایی کالاهای تجاری استفاده می شد و این فرایند همچنان نیز ادامه دارد.

بدلیل بندری بودن این شهر بیشترین غذاهایی که در آن پخت می شوند غذاهای دریایی می باشند که سوپ ماهی یکی از آن خوراک هایی است که طرفداران بسکمک دارد و بسیار خوشمزه می باشد. غذاهایی که در این منطقه طبخ می گردد بقدری خوشمزه است که به یک جاذبه جهانگردی تبدیل شده است و همه ساله جهانگردان با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به منطقه از فرانسه می آیند تا علاوه بر بازدید از مناطق جهانگردی موجود در این شهر از خوردن و چشیدن غذاهای آن نیز لذت ببرند.

یکی از میان وعده های خوشمزه و لذیذی که مردم در شهر مارسی از آن استفاده می کنند راتاتویی می باشد که با ظاهری رنگارنگ و خوشمزه به یک میان وعده پرطرفدار در این شهر تبدیل شده است.

جاذبه های جهانگردی این شهر به گونه ای است که علاوه بر جهانگردان که با تور فرانسه به این شهر سفر می کنند افراد زیادی نیز از دیگر شهرهای فرانسه با پرواز داخلی به این شهر می آیند تا از جاذبه های موجود در این منطقه دیدن کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه ها خواهیم پرداخت که جهانگردان برایدیدن آنها با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می کنند.

قلعه ایف

این قلعه که با فاصله کمی از بندر قدیمی قرار گرفته است در جزیره ای بانام ایف قرار گرفته است که خود جزیره نیز در مجمع الجزایر فریول قرار گرفته است. این قلعه و جزیره ای که آن را در بر دارد همه ساله پذیرای جهانگردانی است که با پرواز خارجی و پرواز داخلی به این منطقه سفر می کنند.

ازدلایلی که این جزیره مورد توجه جهانگردان خارجی که با پرواز خارجی و جهانگردان داخلی که با پرواز داخلی به این منطقه سفر می کنند می توان به سواحل بکر و دست نخورده، آب های فیروزه ای و زلال، وجود گونه های گیاهی و جانوری کمیاب و صخره های آهکی که در اطراف این منطقه وجود دارد، اشاره کرد. وجود این موارد و منحصر بفرد بودن آنها سبب شده تا مسافران بسکمک که بخشی از با پرواز داخلی از شهرهای دیگر فرانسه به این منطقه سفر کنند و زیبایی های موجود در این منطقه را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند.

قلعه ایف در قرن 16 میلادی و با دستور پادشاه فرانسوای اول در این منطقه ساخته شد که بعد از گذشت مدتی این بنا به یک زندان تبدیل شد و مورد استفاده قرار گرفت. طبیعت و مناظر موجود در این منطقه بقدری شگفت و زیبا هستند که حتی برخی از نویسندگان در آثار خود به تشریح آن پرداخته اند و آن را مورد توصیف قرار داده اند. یکی از هنرمندانی که درباره مناظر و طبیعت این منطقه در آثار خود سخن به میان آورده و به توصیف آن پرداخته است الکساندر دوما می باشد که نام آن اثر نیز رومان کنت مونت کریستو است.

این منطقه با داشتن طبیعتی بکر و دست نخورده و با داشتن مناظری زیبا می تواند مقصدی مناسب برای جهانگردان با سلایق متفاوت باشد. با سفر به شهر مارسی و دیدن کردن از جاذبه های جهانگردی طبیعی و تاریخی موجود در این شهر می توانید سفری منحصربفرد را برای خود رقم بزنید.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

بازدید از زاراگوزا در برنامه تور اسپانیا

شهر زاراگوزا در برنامه تور اسپانیا

زاراگوزا جزء شهرهای مدیترانه ای محسوب می گردد و در ناحیه شمال شرقی اسپانیا جای گرفته است. این شهر که خیلی بزرگ هم نیست در منطقه آراگون قرار گرفته است و هرساله جهانگردان بسکمک از زاراگوزا دیدن می کنند. مجله جهانگردی سام سیر شما را با تور اسپانیا و این شهر جذاب آشنا می کند.

زاراگوزا مرکز ناحیه آراگون

این ناحیه یکی از پربازدیدترین های اسپانیا می باشد. شایان ذکر است که ناحیه آراگون دارای حکومت و اداره مستقلی از دیگر بخش های اسپانیا می باشد. با تور اسپانیا می توانید به این شهر سفرکرده و شاهد کوهستان های بزرگ، کاخ های زیبا و قدیمی، معماری زیبا و … باشید.

زاراگوزا پنجمین شهر بزرگ در اسپانیا

بسکمک از افراد نام شهرهای بزرگ اسپانیا مانند مادرید، بارسلونا و … را شنیده اند اما شاید کمتر کسی با زاراگوزا آشنایی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما قبل از خرید بلیط هواپیما به مقصد اسپانیا، خواندن مطالبی در مورد شهرهای غیر معروف می باشد تا سفر خود را فقط محدود به بارسلونا و مادرید و … نکنید. با مقایسه این شهر با شهرهای دیگر به نتایجی دست یافتیم که به شرح ذیل است:

این شهر بیش از 2 هزار سال قدمت دارد

قدمت و پیشینه این شهر به بیش از 2000 سال می رسد. در ابتدا رومی ها شهر را اداره می کردند. سپس این شهر به دست پادشاه مسیحیان و مورها افتاد. در هرکدام از این دوره ها آثار تاریخی ارزشمندی برجای مانده است. اگر با تور اسپانیا به این شهر سفر کنید ویرانه های مربوط به دوره رومی که از زیر آوار بیرون آورده شده اند را خواهید دید. از میان آن ها می توان به تئاتر رومانو و کاخ د آلجافریا اشاره کرد. همچنین کلیساهای بسکمک با سبک مودیجار در این شهر به چشم می خورد.

دسترسی عالی از مادرید و بارسلونا به زاراگوزا

یکی از مهم ترین نگرانی ها هنگام رزرو تور اسپانیا مربوط به فرودگاه مقصد می باشد و اینکه چگونه خود را از فرودگاه به مرکز شهر و هتل خود برسانید.. شما می توانید از نه شهر مهم اروپا به زاراگوزا بلیط هواپیما بخرید و مستقیم پرواز داشته باشید. با قرار دریافت در مرزهای کشور نیز به راحتی می توانید از مادرید و اسپانیا روانه زاراگوزا شوید.

اگر در بارسلونا قرارگرفته باشید می توانید از طریق اتوبوس که تنها 3 ساعت راه است به زاراگوزا بروید. مناظر اطراف نیز موجب می گردد که حوصله تان سر نرود! و اما از مادرید تا زاراگوزا از طریق قطار 80 دقیقه راه خواهد بود. پیشنهاد می کنیم شهر زیبای زاراگوزا را در برنامه تور اسپانیا خود قرار دهید.

مکانی عالی برای سفرهای یک روزه به اطراف شهر

اگر با تور اسپانیا روانه شهر زیبای زاراگوزا شوید؛ دیدنی های اطراف شهر را نیز می توانید در برنامه خود قرار دهید. در فواصل نزدیک زاراگوزا مکان های جذاب بسکمک برای جهانگردان وجود دارد. شما می توانید نحوه بازدید این مناطق را از پذیرش هتل پرسیده و یا با کمک تورلیدر به بازدید این مکان ها بروید. ازجمله مکان های دیدنی می توان به صومعه پیدرا، شهر تارازونا و منطقه گالاچوس دو لا آلفرانکا اشاره کرد.

اینجا مکانی برای کلیساهای بزرگ است

دو کلیسای معروف و بزرگ با نام های نوئسترا سنورا دل پیلار و دل سالوادور دو زاراگوزا در این شهر وجود دارند. سبک های موریش و مودیجاری در معماری این کلیساها به چشم می خورد. اگر علاقه به مکان های مذهبی دارید می توانید بلیط هواپیما و هتل خود را باهم رزرو کنید و از طریق تور اسپانیا از این دو کلیسا دیدن کنید.

غذاهای این شهر خوشمزه هستند

غذاهای محلی بسکمک در این منطقه قرار داشته که طرفداران بسکمک من جمله ایرانی ها دارد. فرقی نمی کند که علاقه به سبزیجات دارید یا گوشت؛ غذاهای آراگونی مناسب هر ذائقه ای می باشد. میوه های رنگارنگ همراه با بیشتر غذاهای محلی سرو می گردد.

قبل از خرید بلیط هواپیما اسپانیا در مورد شهرها و جاذبه های اسپانیا مطالعه کنید و برنامه سفر خود را بنویسید.

مناسب ترین زمان برای تور اسپانیا و سفر به زاراگوزا

شما می توانید در هرزمانی که مطابق میل شماست به این شهر زیبا سفر کنید. با این تفاوت که در ماه اکتبر فستیوال فیئستاس دل پیلار برگزار می گردد. اگر در این زمان سفر کنید علاوه بر جاذبه های این شهر می توانید صحنه های شاد و رنگارنگ این فستیوال را از نزدیک ببینید. برنامه های سرگرم کننده بسکمک در طول این فستیوال برگزار می گردد. به طورکلی تور اسپانیا در هر شرایطی سرگرم کننده می باشد. شما می توانید با مراجعه به سام سیر آفرهای گوناگون را مشاهده کنید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 291

به "مناطق دیدنی و مناسب ترین زمان برای سفر به بالی، فرانسه و اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناطق دیدنی و مناسب ترین زمان برای سفر به بالی، فرانسه و اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید