امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران ، کتاب وصیت نامه شهدای مدافعان حرم با همکاری اداره کل اسناد و انتشارات (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و ویراستهٔ نسرین خادمی خالدی است و نشر شاهد آن را منتشر نموده است. خبرگزاری ایبنا کوشش دارد تا شنبه هر هفته، یک وصیت نامه را برای مخاطبان منتشر کند. آنچه در ادامه می خوانید وصیت نامه شهید روح الله طالبی اقدم (یکم فروردین1366- یکم آبان1394) است.

امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد

به نام خدا

شهادت لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال و رفتار و اخلاص، خود را اندازه آن کنیم ...ان شاء الله.

پروردگارا من با تو عهد بستم که در جهان به فرمان تو باشم. شهادت بر یگانگی و توحید تو می دهم که جز تو خدایی نیست. تو یگانه و بی همتایی تو یکتا و شریکی نداری، گواهی می دهم که بهشت و جهنم حق است و موجود؛ و اقرار می کنم که حساب و کتاب و اندازه و صراط حق است.

خدایا تو را سپاس می گویم این لیاقت را به من عطا نمودی که پی به عظمت تو ببرم و حق را از باطل تشخیص دهم، آنگاه خانه و زندگی را رها کنم و به سوی تو هجرت نمایم و در صف رزمندگان و جهادگران راه تو حضور یابم و از مظلومان عالم دفاع کنم.

خدایا امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد و پاک شدن از گناه موجب آن گردد که در جمع شهدای اسلام سر افکنده نباشم.

در این راه کسی من را مجبور نکرد که از پدر و مادر عزیزتر از جانم و از همسر مهربان و یار و یاور و در سختی ها و اقوامم چشم بپوشم، بلکه تنها برای رضای خدا و پیروی از ولایت فقیه و دفاع از مظلوم و نابود کردن دشمنان اسلام جهاد کردم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1650

به "امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید آن دارم که سرخی خونم، سیاهی گناهانم را غسل دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید