بدشانسی که با بازگشت آثار تاریخی آمد!

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یک خانم کانادایی به نام نیکول بسته ای حاوی دو موزاییک، بخشی از یک کوزه و قسمتی از یک سرامیک تاریخی را به همراه یک نامه از اعتراف هایش به یک آژانس مسافرتی در پمپئی واقع در جنوب ایتالیا فرستاد.

بدشانسی که با بازگشت آثار تاریخی آمد!

نیکول هنگام سفرش به پارک باستان شناسی پمپئی در سال 2005، دهه 20سالگی زندگی اش را سپری می کرد. این جهانگرد معتقد است سرقت این مجموعه آثار تاریخی سبب وقوع مجموعه ای از بدشانسی ها از جمله دو مرتبه ابتلا به سرطان سینه و همچنین تجربه مسائل اقتصادی شده اند.

نیکول در نامه ای که به همراه این آثار تاریخی فرستاده نوشته است: لطفا این آثار را پس بگیرید، برایم بدشانسی آوردند.

این جهانگرد می گوید در زمان سرقت قصد داشته بخشی از تاریخ را که هیچ کس دیگر نمی تواند داشته باشد، در اختیار داشته باشد، اما اکنون معتقد است این آثار انرژی منفی در ارتباط با آن سرزمین ویران شده دارند.

پمپئی در سال 79 میلادی زیر خاکستر ناشی از فوران کوه وزوو مدفون شد و در قرن شانزدهم بود که بقایای آن کشف شد.

این مکان تاریخی یکی از پربازدیدترین مقصدهای جهانگردی ایتالیا است و سال هاست که مشکل سرقت آثار تاریخی این مکان توسط جهانگردان وجود دارد.

نیکول در بخشی از نامه خود می گوید از این اتفاق درس گرفته و از خداوند طلب بخشش دارد.

اما نیکول تنها فردی نیست که از دزدیدن آثار این مکان پشیمان شده است. یک نامه اعتراف به همراه مجموعه ای از سنگ های تاریخی که در سال 2005 ربوده شده بودند نیز از طرف یک زوج کانادایی ارسال شده است.

گاردین نوشت، در طول سال های اخیر آثار باستانی مسروقه بسیاری به همراه نامه هایی به پمپئی بازگردانده شده اند. مسوولان پارک باستان شناسی پمپئی یک موزه را به نمایش این آثار اختصاص داده اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 641

به "بدشانسی که با بازگشت آثار تاریخی آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانسی که با بازگشت آثار تاریخی آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید