کلاس های عملی دانشگاه یاسوج به صورت دانشکده ای و فشرده برگزار خواهد شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس دانشگاه یاسوج گفت: کلاس های عملی طی برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت دانشکده ای برگزار خواهد شد و دانشجویان هر دانشکده به صورت فشرده کلاس های عملی را سپری می نمایند.

کلاس های عملی دانشگاه یاسوج به صورت دانشکده ای و فشرده برگزار خواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در دانشگاه یاسوج تمام پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از قبیل ضد عفونی، فاصله گذاری اجتماعی و ... رعایت می گردد.

عریان بیان نمود: خوابگاه های دانشگاه یاسوج توانایی پذیرش همه دانشجویان را ندارد. در این راستا، به این نتیجه رسیده ایم که دانشجویان تحصیلات تکمیلی که مراحل عملی سرانجام نامه خود را انجام می دهند و می خواهند برای دفاع آماده شوند، اسکان داده گردد که در هر اتاقی فعلا دو نفر حضور دارند، ولی ممکن است در آینده به سه نفر افزایش پیدا کند.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه توضیح داد: با توجه به شرایطی که سال جاری به وجود آمده است آموزش دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی خواهد بود و فقط سرانجام نامه و کار در آزمایشگاه به حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی آن هم در زمان کوتاه خواهد بود.

وی اضافه نمود: دانشجویان باید بدانند برای حفظ سلامتی آنان و بقیه افراد و پیشگیری از ویروس کرونا سرویس رفت و آمد نخواهیم داشت و همچنین برای غذای گرمی در سلف سرو نمی گردد و نهایت کاری که می توانیم در این زمینه داشته باشیم تهیه غذای بیرون در ظروفی که خود دانشجو می آورد توزیع کنیم.

عریان اعلام نمود: توصیه ما به دانشجویان این است که تمام موادی بهداشتی که باید رعایت نمایند انجام بدهند درست است که شرکت های پیمانکار دانشگاه مواد شوینده و مواد بهداشتی لازم را فراهم می نمایند، اما باید دانشجویان وسایل شخصی مانند ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی نماینده همراه خود داشته باشند.

رئیس دانشگاه یاسوج بیان نمود: کلاس های دانشجویان به صورت مجازی برگزار خواهد شد . کلاس های عملی طی برنامه ریزی های اجرا شده به صورت دانشکده ای برگزار خواهد شد؛ یعنی دانشجویان هر دانشکده به صورت فشرده کلاس های عملی را سپری می نمایند.

وی بیان نمود: کلاس های آموزشی دانشگاه از اول مهر برگزار می گردد و برای دانشجویان ورودی جدید یک روز برنامه آشنایی با دانشگاه، اساتید و گروه را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 589

به "کلاس های عملی دانشگاه یاسوج به صورت دانشکده ای و فشرده برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های عملی دانشگاه یاسوج به صورت دانشکده ای و فشرده برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید