بزرگترین مشکل پلی استیشن 5 پرو قیمت نیست، بلکه پلی استیشن 6 است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خرید پلی استیشن 5 پرو را می توان با خریدهای بزرگ باشگاه های لیگ های برتر فوتبال مقایسه کرد. هر دو اقدام شامل هزینه اولیه قابل توجهی است، اما هدف این است که هزینه را در طولانی مدت جبران کرد. در واقع خرید این کنسول نو در صورتی یک سرمایه گذاری خوب است که پلی استیشن 6 به این زودی ها عرضه نشود.

بزرگترین مشکل پلی استیشن 5 پرو قیمت نیست، بلکه پلی استیشن 6 است

این در حالی است که هیچ کس نمی داند که پلی استیشن 6 قرار است کی عرضه گردد، اما احتمالات و شایعات زیادی وجود دارد که می گویند شاید این کنسول در سرانجام سال های 2027 تا 2029 عرضه گردد. این یعنی تا آن موقع سه، چهار یا پنج سال از زمان عرضه پلی استیشن 5 پرو گذشته است. این یک زمان نسبتا زیاد است و دانستن دقیق سال عرضه پلی استیشن 6 برای کسانی که می خواهند پلی استیشن 5 پرو را بخرند تا حدی لازم است. بسیاری قصد خرید پلی استیشن 6 را دارند، اما فعلا زیاد علاقه ای به خرید پلی استیشن 5 پرو ندارند زیرا 700 دلار مبلغ زیادی است و این تا حدی به این علت است که طول عمر این کنسول نیز کاملا نامعلوم است.

اگر نسل پلی استیشن 5 بعد از هفت سال به سرانجام برسد، شما فقط سه سال از آن هفت سال را با پلی استیشن 5 پرو سپری خواهید کرد که معادل تقریبا 230 دلار در سال می گردد. اگر بعد از هشت سال به سرانجام برسد، این برابر با 175 دلار در سال خواهد بود، در حالی که یک نسل نه ساله به معنای پنج سال داشتن پلی استیشن 5 پرو است و فقط 140 دلار در سال برای شما آب می خورد.

قیمت در هر سال یک موضوع است، اما تعداد سال ها نیز یک موضوع مهم دیگر است. اگر سونی به کاربران می گفت که تا سال 2029 خبری از پلی استیشن 6 نخواهد بود، قاعدتا بسیاری دستگاهی را می خریدند که تجربه های بهتری به آن ها بدهد زیرا 5 سال مدتی طولانی است. با این حال سونی قرار نیست به ما بگوید که پلی استیشن 6 قرار است در چه زمانی عرضه گردد. بنابراین ممکن است فقط سه سال بتوانید با پلی استیشن 5 پرو کار کنید. با این حال، اگر سه سال آینده پر از شگفت انگیزترین بازی های تاریخ پلی استیشن باشد، چه؟

فعلا چیزی تعیین نیست اما شایعاتی در خصوص رویداد State of Play قبل از سرانجام سپتامبر وجود دارد که ممکن است کمی این قضیه را تا حدی روشن تر کند و این تمام چیزی است که در حال حاضر می دانیم. هرچند اگر بخواهیم به گذشته نگاه کنیم، پلی استیشن 4 پرو به هیچ وجه کنسولی نبود که ارزش خرید بالایی داشته باشد و البته این کنسول تغییر زیادی هم نسبت به نسخه معمولی نداشت. در سرانجام باید دید که کنسول نو سونی چه عملکردی از خود در طولانی مدت نشان خواهد داد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1403 بروزرسانی: 3 مهر 1403 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1712

به "بزرگترین مشکل پلی استیشن 5 پرو قیمت نیست، بلکه پلی استیشن 6 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مشکل پلی استیشن 5 پرو قیمت نیست، بلکه پلی استیشن 6 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید