برترین جزایر جهان در سال 2017

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اگر به فرهنگ، ماجراجویی و گشت و گذار در سواحل علاقه دارید، یکی از این جزایر که به اسم برترین جزایر جهان در سال 2017 شناخته شده اند، می توانند مقصد ایده الی برای شما باشند. خبر خوب برای شما این است که سه جزیره از این فهرست در آسیا قرار دارند. در ادامه فهرستی از برترین جزایر جهان در سال 2017 را به شما معرفی خواهیم کرد. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین جزایر جهان در سال 2017

برای دومین سال متوالی، بهشت فیلیپین به نام پالاوان رتبه اول فهرست برترین جزایر دنیا را به خود اختصاص داد. مرداب های پنهان، سواحل زیبا و اقامتگاه های مجلل می توانند از مواردی باشند که باعث شده اند جزیره پالاوان به این رتبه دست پیدا کند. هیچ چیز مانند گذراندن اوقات در طبیعت زیبای پاوالان که گردشگران آن را رمانتیک و آرامش بخش می خوانند نیست. یکی از خوانندگان این گونه این جزیره را توصیف می نماید: این جزیره زیباترین نقطه زمین است.

جزیره بالی در اندونزی یکی دیگر از جزایری است که در این فهرست واقع شده است و به اسم مکانی برای یک سفر رمانتیک شناخته می گردد.

هر سال در آنالیز ای که در سایت Travel and Leisure انجام می گردد، از خوانندگان درخواست می گردد تا با توجه به تجربه هایی که از سفر به منطقه ها مختلف بدست آورده اند، نظرات خود را درباره برترین جزایر دنیا، برترین شهرها، کشتی ها، خطوط هوایی و … با این سایت به اشتراک بگذارند. خوانندگان این سایت با توجه به تجربه های خود از سفر به این جزایر، مکان های دیدنی، فعالیت هایی که می توان انجام داد، جاذبه های طبیعی و سواحل، غذاها و محبت آمیز بودن محیط و در کل امکانات جزایر به آنها امتیاز دهند.

هومر درباره جزایر یونان اشتباه ننموده بود. جزیره سانتورینی و غروب های معروفش، دارای منظره ها فوق العاده و آثار باستانی ای است که شما را به زمان ادیسه می برد. این جزیره، جزیره ایسکیا را از صندلی برتر فهرست در سال 2016 کنار زده و صندلی شماره 1 جزایر اروپا را به خود اختصاص داد.

فهرست برترین جزایر دنیا در سال 2017 با جزایر استان هاوایی به نام های مائوئی و کائوآئی کامل می گردد. این دو جزیره به خاطر امکانات غواصی معروفیت دارند و از این لحاظ از جزیره گالاپاگوس پیشی می گیرند. یکی از خوانندگان درباره پارک ملی اکوادور نوشته بود: اگر دوست دارید تجربه نزدیک بودن به یک حیات وحش فوق العاده را داشته باشید، این جا جایی است که بدون تردید اوقات بسیار خوبی خواهید داشت.

خواننده دیگری در توصیف این پارک آنجا را معجزه توصیف نموده بود.

همه این جزایر یک ویژگی مشترک دارند و آن هم زیبایی بی انتهایی است که به شما اجازه می دهد در طول روز به اکتشاف آن بپردازید. هرآنچه از طبیعت انتظار دارید و باعث رضایت شما می گردد می توانید در این جزایر پیدا کنید. در ادامه تصاویر برترین جزایر دنیا را خواهید دید.

جزیره بالی در اندونزی با امتیاز 87.61

جزایر هوار و دالماسی در کرواسی با امتیاز 87.75

جزیره ایسکیا در ایتالیا با امتیاز 88.53

جزیره کائوآئی در هاوایی با امتیاز 88.72

جزیره مائوئی در هاوایی با امتیاز 89.17

جزیره ی سانتورینی در ایتالیا با امتیاز 89.19

جزایر گالاپاگوس در اکوادور با امتیاز 89.20

جزیره بوراکای در فیلیپین با امتیاز 89.67

جزیره ی هیلتون هد در کارولینای جنوبی با امتیاز 90.83

جزیره پالاوان در فیلیپین با امتیاز 93.15

برای خرید بلیط هواپیما می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1148

به "برترین جزایر جهان در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جزایر جهان در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید