پارک تفریحی سان وی لاگون کوالالامپور، تصاویر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در سفر بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، بازدید از مراکز خرید و گشت شهری از برنامه های معمول گردشگران است. اما گذراندن یک روز برای تفریح و هیجان می تواند کل سفر را برایتان شیرین و خاطره انگیز کند. بنابراین، اگر می خواهید بلیط هواپیما کوالالامپور خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که حتما به پارک تفریحی سان وی لاگون (Sunway Lagoon) بروید و هیجان و تفریح را به معنای واقعی تجربه کنید.

پارک تفریحی سان وی لاگون کوالالامپور، تصاویر

معرفی پارک تفریحی سان وی لاگون

سان وی لاگون، یک پارک موضوعی و تفریحی در کوالالامپور است که لحظات هیجان انگیز و به یاد ماندنی برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورد. در این مجموعه بخش های متنوعی وجود دارند که هرکدام از ویژگی ها و جذابیت ها خاص برخوردارند. هر آن چه برای سپری کردن یک روز شاد و پر از لحظه های خوش لازم است در این پارک مهیا شده اند. پارک آبی، پارک سرگرمی، پارک وحشت، پارک بی نهایت، پارک حیوانات و باغ وحش از بخش های مختلف این مجموعه هستند و علاوه بر این یک مرکز خرید نیز در پارک تفریحی سان وی لاگون وجود دارد که انواع جنس ها با برندهای تاپ و بین المللی در آن به فروش می رسند.

مجموعه تفریحی سان وی لاگون در منطقه پتالینگ جایا و در مکان یک معدن قدیمی واقع شده و در سال 1993 به بهره برداری رسیده است. از نظر گردشگرانی که به مالزی سفر می کنند، پارک تفریحی سان وی لاگون یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور است. در پارک حیوانات بیش از 150 گونه حیوان مختلف نگهداری می شود و برای بچه ها بازی هایی چون انتقام دزدان دریایی، تبر، پل معلق، ترن هوایی جیغ، زمین بازی و رودخانه خروشان در نظر گرفته شده اند. پارک بی نهایت بهترین مکان برای طرفداران هیجان است.

در این پارک تفریحاتی چون تیراندازی با کمان، کارتینگ، موتورهای چهارچرخ، بانجی جامپینگ، خفاش، پینت بال و قایق رانی پدالی وجود دارند. اگر می خواهید وحشت و هیجان را همزمان تجربه کنید، سری به پارک وحشت در سان وی لاگون بزنید. در این پارک تعدادی بازیگر مجرب با گریم ها و لباس های ترسناک بازدید کنندگان را با همراهی تکنولوژی بصری، صوت، تم های مختلف و جلوه های ویژه می ترسانند. قرار داشتن بزرگ ترین ساحل موج سواری شنی و مصنوعی دنیا، طولانی ترین پل عابر پیاده معلق دنیا، اولین باغ وحش تعاملی در مالزی، بلندترین پرتاب تیرکمان در آسیا و یکی از طولانی ترین راستاهای فلایینگ فاکس در پارک تفریحی سان وی لاگون از افتخارت ممتاز مجموعه به حساب می آیند.

بخش های مختلف پارک تفریحی سان وی لاگون

پارک تفریحی سان وی لاگون برای تمامی افراد و رده های سنی مختلف، برنامه ها و امکانات متنوع فراوان در نظر گرفته است. فرق ندارد 7 سالتان باشد یا 70 ، در هر صورت در این مجموعه نهایت لذت و شادی را تجربه خواهید کرد. وسعت پارک موضوعی سان وی لاگون 35 هکتار است و از 6 بخش مختلف تشکیل شده و در هرکدام ار این بخش ها سرگرمی های فراوان و متنوع وجود دارند و شما به قدری مشغول هیجان و شادی خواهید بود که گذر زمان را هرگز حس نخواهید کرد. این بخش ها عبارتند از:

1- نیکلدیون لاست لاگون (Nickelodeon Lost Lagoon)

این بخش از پارک تفریحی سان وی لاگون از همان ابتدای ورود شما را شگفت زده می کند. دور تا دور این بخش را گیاهان سرسبز احاطه کرده و دیگر خبری از فضا و منظره شهری نیست. بخش نیکلدیون با 4 هکتار فضای سرسبز جنگلی پوشش یافته و بیش از 12 سرسره و تفریح متنوع را در خود جای داده است. این بخش همانطور که از نامش پیداست، پارک موضوعی است که شخصیت های کارتونی شبکه آمریکایی با همین نام را به نمایش می گذارد و نخستین پارک نیکلدیون آسیا است. در نیکلدیون لاست لاگون بخش های مختلفی وجود دارند که به معرفی آن ها می پردازیم.

2- بخش آبی باب اسفنجی (Spongebob Splash Adventure)

این بخش یک محیط خانوادگی است و در آن سرسره ها، فواره ها، آبشار و بازی با باب اسفنجی وجود دارند.

3- سقوط آزاد در مانسون 360 (Monsoon360)

برای یک سقوط هیجان انگیز و جسورانه در این بخش آماده باشید. کافی است در محل تعیین شده بایستید، دست ها را روی سینه بگذارید، تا عدد 3 بشمارید و آدرنالین را زمانی که زیر پایتان خالی می شود، تجربه کنید. سقوط با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت واقعا هیجان انگیز است.

4- سرسره خشم جنگل (Jungle Fury)

این سرسره تفریحی مخصوص گروه های چند نفری محبت آمیز است. همراه دوستانتان داخل یک تیوپ گرد دور هم می نشینید و از ارتفاعات بالا با سقوط های ناگهانی و پیچ های تند راستا را تا پایین طی می کنید.

5- سرسره کوبارانگو (KUBARANGO)

ارتفاع این سرسره بلند و شیب آن تند است. سر خوردن از سرسره کوبارانگو بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است.

6- بازی شالاپ شلوپ (Splish Splash)

این بخش برای بچه ها و آب بازی جانانه بهترین مکان است. می توانید برای سرگرم کردن بچه هاتان آن ها را به این بخش ببرید تا از آب بازی لذت ببرند.

7- سرسره های باستانی (Primeval)

سرسره های این بخش با شکل و شمایل های باستانی هستند و شما را به سفرهای پرپیچ و خم همراه با سقوط های پی در پی می برند. در طول راستا از میان درختان عبور کرده و به بالای تپه ها می روید. سه سرسره جذاب با نام های کبرا کریک (Cobra Creek)، بوآکنستریکتور (Boaconstrictor) و کروکدیل (Corocodile Gully) در این بخش وجود دارند و همه افراد از هر سنی می توانند از آن ها استفاده کنند.

8- دره کرگدن (Hippo Valley)

همه رودهای پارک آبی به دره کرگدن می ریزند و فشار آبی که از این جریان به وجود می آید، برای آب بازی بسیار جذاب و متفاوت است.

9- پلکان عجایب (Wonder Steps)

با بالا رفتن از پلکان عجایب مناظر بسیار زیبا و خیره کننده ای از آبشارها و جریان آب ها منظر شما است. در این بخش کمپ جستجوگران، ستون های آناناس و یک قلعه باشکوه وجود دارند.

10- کمپ جستجوگران (Explorers Campsite)

این بخش برای استراحت جستجوگران و کاشفان پارک تفریحی سان وی لاگون در نظر گرفته شده است و به قدری وسیع است که می توانید در آن پیک نیک کرده و ضیافت های خانوادگی یا محبت آمیز برگزار کنید.

11- راستا کاوشگر (Explorers Trail)

در این راستا مناظر و صداهای جذاب و زیبا نظیر درختان و صدای آواز پرندگان وجود دارند. منظره بی نظیر آبشارها، تالاب های مرموز، تپه ها و آبراه ها واقعا نفس گیر است. برای کسانی که از راستا می ترسند و یا زود خسته می شوند، راستا کوتاهتر نیز در نظر گرفته شده است.

پارک آبی سان وی لاگون (Sunway Lagoon Water Park)

پارک آبی سان وی لاگون را می توان مهم ترین، شناخته ترین و محبوب ترین بخش مجموعه در میان کسانی که بلیط هواپیما مالزی تهیه می کنند و برای تجربه کردن یک روز فراموش نشدنی به این پارک می فرایند نامید. طراحی این پارک آبی به گونه ای است که جنگل های استوایی آفریقا را برای شما تداعی می کند و بیشتر بخش های آن نام آفریقایی دارند. تفریحات این بخش عبارتند از:سرسره های اصلی شامل

سرسره چالش کنگو (Congo Challenge)

با شکم به روی این سرسره دراز می کشید و با سر وارد آب می شوید. این سرسره از رود پیچ دار کنگو در آفریقا الهام گرفته شده است.

سرسره صعود کامرون (Cameroon Climb)

در این سرسره از ارتفاع 15 متری سقوط کرده و سپس 8 متر به جلو پرتاب می شوید.

سرسره مار پیتون (African Pythons)

این سرسره همانطور که از نامش پیداست شبیه مار پیتون بسیار پر پیچ و خم است و برای امتحان کردن آن به یک همراه نیاز دارید.

سرسره ووووزلا (Vuvuzela)

این سرسره شما را به اوج هیجان می رساند. برای رفتن به این سرسره باید از بالای برج 11 طبقه بپرید و از درون آبره پرپیچ و خم حرکت کرده و سپس به درون بزرگ ترین سرسره قیفی دنیا پرت می شوید و هیولای ووووزلا شما را می بلعد.

سرسره کودک زیمباوه کوچک (Little Zimbawe)

این سرسره برای بچه ها طراحی شده و در آن بچه ها با جنگجوهای ماسائی مبارزه و داخل سرسره های آبی بچه هاه بازی می کنند.

سینما واترپلکس 5 بعدی (Waterplex 5D)

در سینما 5 بعدی پارک تفریحی سان وی لاگون هم سرسره بازی را تجربه کنید. این سینما علاوه بر تصاویر و حرکت صندلی ها، گهگاهی رویتان آب هم می پاشد. مه، غبار، باد، افشانه های آب، لیزر، نور، جت آبی، صدا، حرکت، تصاویر سه بعدی و ... همه لحظات فراموش نشدنی برای شما خواهند ساخت.

ساحل موج دار (Surf Beach)

این ساحل دست ساز مکان فوق العاده ای برای استراحت و حمام آفتاب است. این بخش 13 مترمربع مساحت دارد و موج های ساختگی دارد که برای موج سواری بسیار عالی هستند.

شهربازی سان وی لاگون (Sunway Lagoon Amusement Park)

در شهربازی سان وی لاگون تفریحات به قدری زیاد است که برای یک روز هم که باشد، از زندگی واقعی دور شده و همچون یک کودک به بازی و هیجان مشغول می شوید و این حس بی نظیر است.بخش های شهربازی عبارتند از:

طولانی ترین پل معلق مالزی (Suspension Bridge)

این پل طولانی ترین پل معلق مالزی است که در پارک سان وی لاگون واقع شده و 428 متر طول دارد. به روی آن می توانید مناظر زیبای اطراف را تماشا کنید.

ترن شهر گمشده (Lost City of Gold Scream Coaster)

حتما و حتما این ترن را امتحان کنید و از لحظه لحظه هیجان انگیز آن لذت ببرید.

دنیای هیجان بچه ها (Fun World)

برای بچه ها طیفی از بازی های جذاب و گوناگون در این بخش در نظر گرفته شده تا بتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند.

تاب گردان سان وی لاگون (Carouse)

تاب سواری از آن فعالیت هایی است که در هر سن و سالی که باشید دوست داری امتحانش کنید. در این بخش دست در دست بچه ها تاب بازی کنید و به ایام کودکی تان برگردید.

بازی دیگ آپاچی ها (Apache Pots)

این دیگ به چرخ و فلک شبیه است و 4 نفر ظرفیت دارد. د یگ های آپاچی هم به دور خود و هم به دور یکدیگر می چرخند.

کندی لند بچه ها (Captain Kids Candyland)

این بخش مخصوص بازی بچه ها5 تا 12 سال است.

بخش بازی غرب وحشی (Wild West)

در این بخش به گشت و گذار در یک شهر آمریکایی می روید و بازی هایی نظیر بازی رودخانه خروشان گرند کنیون (Grand Canyon River Rapids)، بازی کلرادو اسپلش (Colorado Splash) و دنباله بوچ کسیدی (Butch Cassidy Trail) انجام می دهید.

باغ وحش سان وی لاگون (Sunway Lagoon Widlife Park)

تماشا و لمس حیوانات در یک فضای طبیعی و سرسبز آن هم از نزدیک و فاصله کم حس غیرقابل وصفی دارد. در این بخش از پارک تفریحی سان وی لاگون می توانید از سرزمین ببر (Tiger Land)، نمایشگاه جذاب (Enchanting Exhibits)، بخش شیرهای سفید (White Lion Kingdom)، بخش رویارویی با حیات وحش (Wildlife Encounters) بازدید کنید.

پارک هیجان سان وی لاگون (Sunway Lagoon Extreme Park)

همانطور که از نام بخش آشکار است، انواع تفریحات هیجان انگیز در این پارک برای شما مهیا شده اند. بازی جی فورس ایکس (G-Force X)، کارتینگ (Go Kart) و انواع تفریحات دیگر در این بخش برای شما در نظر گرفته شده اند.

پارک وحشت سان وی لاگون (Sunway Lagoon Scream Park)

در این پارک از وحشت و هیجان مو به تنتان سیخ می شود. ولی این احساس وحشتناک و ترسناک و ترشح هورمون آدرنالین هم هیجان انگیز و تجربه متفاوتی است. این بخش مخصوص افراد بالای7 سال است و همراه برای بچه ها الزامی می باشد. بخش های مختلف این پارک عبارتند از: ماجراجویی شکارچیان روح (GHOSTBUSTERS ADVENTURE-LIVE)، شب وحشت (Nights of Fright).

در نزدیکی پارک تفریحی سان وی لاگون چه جاذبه های دیگری وجود دارند؟

بازار مرکزی کوالالامپور: 15.2 کیلومتر

برج کوالالامپور: 17.5 کیلومتر

برج های دوقلوی پتروناس: 19.7 کیلومتر

در نزدیکی پارک تفریحی سان وی لاگون چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟

هتل Sunway Clio Hotel فاصله: 220 متر

هتل bandar sunway فاصله: 1 کیلومتر

هتل Dorsett Grand Subang فاصله: 2.6 کیلومتر

هتل Holiday Villa Hotel & Conference Centre Subang فاصله: 3 کیلومتر

هتل Sunway Pyramid Hotel فاصله: 4.4 کیلومتر

در نزدیکی پارک تفریحی سان وی لاگون چه رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند؟

رستوران Restoran Anwar Maju فاصله: 700 متر

رستوران Kor.B Korean Restaurant HQ فاصله: 1 کیلومتر

رستوران Kyung Joo Korean Restaurant فاصله: 3 کیلومتر

رستوران PUTIEN @ Sunway Pyramid فاصله: 3.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 602

به "پارک تفریحی سان وی لاگون کوالالامپور، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک تفریحی سان وی لاگون کوالالامپور، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید