بهره برداری از چهار طرح ورزشی در استان اصفهان

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح چهار طرح ورزشی در استان اصفهان از ابتدای سال تا به امروز اطلاع داد.

بهره برداری از چهار طرح ورزشی در استان اصفهان

رامین ناطقی گفت: چهار طرح ورزشی که شامل سه زمین چمن مصنوعی و یک مجموعه سرپوشیده است، در شهرستان های اردستان، اصفهان و تیران و کرون واقع شده است.

او ادامه داد: مساحت هر یک از این طرحها حدود یک هزار و 200 متر مربع است و 2 طرح شامل سالن ورزشی چند منظوره رضا واثقی و همیاران در شهرک امام حسین (ع) منطقه زینبیه اصفهان، با مشارکت خیران ورزشیار تکمیل شده است.

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: احداث هر یک از زمین های چمن مصنوعی بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه در داشته است.

ناطقی با اشاره به کمبود اعتبارات در این بخش توضیح داد: با توجه به افزایش چشمگیر هزینه ساخت و ساز و امور عمرانی حمایت بیشتر و تخصیص اعتبارات باید با جدیت دنبال گردد.

او با بیان اینکه اعتبارات سفر رییس جمهور به اصفهان که حدود 300 میلیارد تومان است، اضافه نمود: در صورت اختصاص این رقم قادر خواهیم بود، طرحهای نیمه تمام استان را به پایان برسانیم.

استان اصفهان با 28 شهرستان و افزون بر پنج میلیون و 300 نفر جمعیت، حدود 375 هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و 700 باشگاه دارد.

سرانه فضای ورزشی در کشور حدود 75 صدم متر مربع به ازای هر نفر محاسبه شده، اما این رقم در استان اصفهان نسبت به میانگین کشوری کمتر و حدود پنجاه صدم متر مربع است.

منبع:ایرنا

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1546

به "بهره برداری از چهار طرح ورزشی در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از چهار طرح ورزشی در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید