تحولات نو در خودرو های لامبورگینی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، لامبورگینی ممکن است در نهایت، شرکتی باشد که چراغ های خودرو هایی با موتور احتراق داخلی را خاموش می نماید، این برند خودرو های مجذوب کننده ایتالیایی متعهد شده است که تا سال 2024 از فناوری هیبریدی در همه مدل های خود استفاده کند و انتظار دارد تا سال 2028 یک خودروی تمام برقی را روانه بازار کند، اما امیدوار است که موتور های V8، V10 و V12 خود را برای سال ها حفظ کند.

تحولات نو در خودرو های لامبورگینی

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک پست استفان وینکلمان، مدیرعامل لامبورگینی به روزنامه آلمانی Welt am Sontag گفت: پس از هیبریدسازی، ما منتظر خواهیم بود ببینیم که آیا امکان ارائه خودرو هایی با موتور احتراق داخلی پس از سال 2030 وجود خواهد داشت یا خیر.

یکی از احتمالات زنده نگه داشتن وسایل نقلیه موتور احتراقی به وسیله سوخت های مصنوعی است. وینکلمن در خصوص این ایده شرح بیشتری نداد، اما پورشه، روی سوخت مصنوعی خالص صفر کار می نماید که با ترکیب دی اکسید کربن و هیدروژن اتمسفر متانول ایجاد می نماید.

فراوری چنین سوختی گران خواهد بود و تنها در صورتی خالص صفر خواهد بود که نیروی مورد استفاده برای فراوری آن از منابع تجدیدپذیر تامین گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1570

به "تحولات نو در خودرو های لامبورگینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولات نو در خودرو های لامبورگینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید