تریلر جدیدی از گیم پلی A Plague Tale: Requiem منتشر شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در رویداد ایکس باکس و بتسدا ما شاهد یک تریلر نو از بازی پلیگ تیل: رکویم (A Plague Tale: Requiem) بودیم. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی بوده و دنباله اینوسنس (Innocence) است. تریلر نو از گیم پلی بازی رونمایی می نماید. به طور کلی عناوین این مجموعه تمرکز زیادی روی داستان دارند. به همین علت شما نباید انتظار یک گیم پلی بسیار فعال را داشته باشید.

تریلر جدیدی از گیم پلی A Plague Tale: Requiem منتشر شد

در تریلر شما با تعداد زیادی موش روبرو خواهید شد. چیزی که در دوران طاعون بسیار زیاد بود. بازی پلیگ تیل: رکویم نیز در همان بازه زمانی جریان داشته و میخواهد تا دنیای ترسناک این دوران را به کاربران نشان دهد. برخلاف زای قبلی این مجموعه، در پلیگ تیل: رکویم تمرکز بیشتری روی مبارزات بوده است. البته این مبارزات اکثراً به صورت کاملاً آرام و پنهانی (Stealth) است.

دشمنان شما در این بازی نیز اکثراً واقعی بوده و تنها موارد معدودی موجودات عجیب و غریب در بازی حضور دارند. شما در این بازی داستان آمیسیا و هوگو (Amicia and Hugo) را دنبال می کنید. این دو در کوشش هستند تا یک زندگی نو را آغاز نمایند. همینطور اینکه طلسم هوگو را از بین ببرند.

در بازی پلیگ تیل: رکویم شما به فرانسه خواهید رفت. جایی که به علت مسائل طاعون نسبتاً از بین رفته و کشور در مسائل زیادی فرو رفته است. بازیکنان باید کوشش نمایند تا در این دنیای ترسناک و تاریک زنده بمانند و طلسم هوگو را درمان نمایند. طلسم هوگو به این گونه است که اگر بیدار گردد، به طور ناگهانی مرگ و خرابی در ظاهر موجی از موش ها ظاهر می گردد.

بازی پلیگ تیل: رکویم برای کنسول های نسل نهمی سونی و مایکروسافت عرضه خواهد شد. همینطور اینکه در آینده برای کامپیوتر نیز عرضه خواهد شد. نکته مهم این است که پلیگ تیل: رکویم از روز اول روی اشتراک گیم پس (Game Pass) در دسترس خواهد بود.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1480

به "تریلر جدیدی از گیم پلی A Plague Tale: Requiem منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر جدیدی از گیم پلی A Plague Tale: Requiem منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید