تفریحات دبی مناسب بچه ها (تور دبی ارزان)

به گزارش بی نهایت اس ام اس، جاذبه های تفریحی دبی

دبی در کشور امارات شهری است که با هر سلیقه ای مطابقت دارد. شما می توانید تجربه های بی نظیری از این شهر داشته باشید و مورد مهم این است که دبی حتی برای بچه هاتان هم تفریحات متفاوتی فراهم نموده است. جاذبه های تفریحی دبی همانطور که برای افراد بالغ مجذوب کننده می باشد برای بچه ها نیز بسیار مفرح است. پارک های دبی برای بچه ها و نوجوانان یک تجربه فراموش نشدنی است. مجموعه ای شگفت انگیز از پارک های موضوعی مگا مانند موشن گیت، پارک های بالیوود و لگولند برای آن ها در نظر گرفته شده است. شما حتی می توانید در مرکز تفریح رورلند، که جدیدترین تفریح های بچه ها و خانواده را ارائه می نماید، بسیار خوش بگذرانید. همراه با خبرنگاران این تفریحات را در خاطرتان بسپارید.

تفریحات دبی مناسب بچه ها (تور دبی ارزان)

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

دنیا ماجراجویی آی.ام.جی

یک روز در دنیا ماجراجویی آی.ام.جی، که یکی از جدیدترین وهیجان انگیز ترین تم پارک های دبی است، تضمین می نماید که کودکتان از این جاذبه های سرگرمیی دبی خاطره خوبی با خود به خانه ببرد. یادتان نرود که کفش راحتی مانند کتانی به پا کنید، زیرا در این مجموعه 28 زمین فوتبال و جاذبه هایی است که برای کل خانواده ارزش تجربه دارد. شخصیت های محبوب کودکی خود و بچه هاتان را می توانید در این مجموعه ببینید. یک روز در دنیا ماجراجویی آی.ام.جی یک تجربه خاطره انگیز برای شما خواهد ساخت.

ساحل کایت

این ساحل تماما متعلق به بچه ها است. در این مجموعه یک محوطه اسکیت، بازی های بادی برای بچه ها، باشگاه ماجراجویی و یک زمین بازی برای خردسالان است. این جا محل بسیار مناسبی برای شنا با بچه ها می باشد. بعلاوه آن ها می توانند صدف جمع نمایند، یک صبحانه و یا ناهار دلچسب در رستوران کامیونی، ساحل و یا یکی دیگر از چندین رستوران خوب این ساحل نوش جان نمایند. شما می توانید عقب تر بنشینید و به تماشای کایت ها و یا چشم انداز فوق العاده برج العرب بپردازید. بعلاوه می توانید کودکتان را که در میان زمین بازی ماجراجویی می نماید را تحسین کنید.

پارک آبی آکوا ونچر

یکی از جاذبه های سرگرمیی دبی پارک آبی آکوا ونچر است. به بچه ها و بزرگسالان این مژده داده می گردد که هیجان بسیار بالایی را در این پارک تجربه نمایند. مسافران شجاع باید سوار سرسره های هیجان انگیز پارک شوند، که یکی از آنها لوله ای است که شما را از میان یک تالاب کوسه می گذراند. کوچکترها می توانند در تامر، سواری نمایند و در منطقه بازی بچه ها اسپلشرز، آب بازی نمایند. و زمانی که کل خوانواده می خواهند استراحت نمایند می توانند به سواحل خصوصی اطراف رفته و کمی دراز بکشند.

منطقه خرید سیتی واک

سیتی واک یکی از منطقه ها خرید مناسب برای بچه ها می باشد که سرگمی های متفاوتی را برای آن ها فراهم نموده است. یکی از آن ها به نام هاب زیرو معروف است که یک تجربه بازی مجازی در منطقه ها مختلف برای همه سنین می باشد و دیگری سیاره سبز نام دارد که یک زیست بوم محصور بازسازی جنگل های بارانی گرمسیری با بیش از 3000 گیاه و حیوانات مختلف است. این منطقه شگفت انگیز را از دست ندهید که می توانید همزمان سرگرمی، خرید، شکم گردی و … را به یک تجربه چشمگیر تبدیل کنید.

کیدزانیا

اگر با کودکتان سفر می کنید کیدزانیا از برترین جاذبه های سرگرمیی دبی غافل نشوید. مطمئنا همه شما به بزرگ ترین فروشگاه دنیا یعنی دبی مال خواهید رفت. کیدزانیا که در این مجموعه قرار گرفته، یک مفهومی است که برنده جایزه های متفاوتی شده است. این سرگرمی برای بچه ها بسیار جالب است چرا که تجربه بزرگسالی را در مقیاس کوچک در اینجا پیدا می نمایند. کیدزانیا یک مجموعه سرگرمیی است که شامل خیابان، ساختمان و تجربه های کاری متفاوت برای بچه ها است. بچه ها شما می توانند شغل های مختلف را امتحان نمایند که از جمله آن ها می توان به آتشنشانی، آشپزی، پزشکی و … اشاره نمود. آن ها حتی می توانند در بخش عطرسازی، عطر مخصوصی برای خودشان تهیه نمایند.

کویر دبی

در سفر به دبی می توانید با بچه هاتان به ماجراجویی در تپه های شنی بروید. شانس این که کویر را با یک خاطره دلچسب ترک کنید را از دست ندهید. فعالیت های متفاوتی در اینجا قابل انجام است مانند اسکی روی شن، شتر و یا اسب سواری و حتی سافاری، که البته همه آن ها، مواردی است که بچه ها بسیار دوست خواهند داشت. اگر می خواهید شب کویر را تجربه کنید می توانید از کمپ های آماده شده به وسیله تورهای مختلف نیز بهره ببرید.

خلیج دلفین

آب بازی در کنار یکی از پستانداران دوست داشتنی طبیعت در خلیج دلفین در آتلانتیس بسیار هیجان انگیز است. شناگران در تمام سنین و توانایی ها، تشویق می شوند تا با این موجودات دوست داشتنی ارتباط برقرار نمایند. خلیج دلفین یکی از پیچیده ترین زیستگاه های دلفین در دنیا است که هدف آن آموزش بازدید نمایندگان در خصوص دلفین ها و اهمیت حفظ زیستگاه طبیعی آنها است. در انتها روز، اگر بچه ها ادعا نمایند که برترین دوست شان را پیدا نموده اند، تعجب نکنید!

پیست اسکی روی یخ دبی

اسکیت روی یخ درست در وسط کویر؟ به هر حال اینجا دبی است. محوطی اسکیت روی یخ بزرگی که در دبی مال وجود دارد برای تمام افراد با مهارت های ابتدایی تا حرفه ای وجود دارد. مربیان مختلفی در زمین هستند که به شما آموزش های لازم را بدهند و در موارد احتیاج شما را یاری نمایند. نور و موزیکی که در این جاذبه وجود دارد حس متفاوتی را به افرادی که اسکیت روی یخ می نمایند هدیه می دهد.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی با بیش از 30 جاذبه برای کل خانواده مجذوب کننده است. در این پارک سرسره های آبی مختلفی برای تمام سنین در نظر گرفته شده است که همه می توانند در آن خوش بگذرانند.

سرگرمیات بادی در باونس دبی

یکی از جاذبه های سرگرمیی دبی باونس می باشد. بچه ها (و البته بزرگسالان) به چالش هیجان انگیزی دعوت هستند که شامل 100 سرسره و بازی های بادی در باونس دبی است. خردسالان می توانند در بخش کوچک تری سرگرمی نمایند، در حالی که نوجوانان و بزرگساران نیز محوطه هایی دارند که نظیر بسکتبال بادی و .. است.

منبع: visitdubai.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1582

به "تفریحات دبی مناسب بچه ها (تور دبی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات دبی مناسب بچه ها (تور دبی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید