جادوی سافاری در قاب تصویر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، بسیاری از ما دوست داریم تجربیات سفر خود را در قاب تصویر جاودانه نموده و حتی آن ها را با دیگران به اشتراک بگذاریم و سافاری، یکی از برترین فرصت ها برای ثبت تصاویر تماشایی از حیات وحش است

جادوی سافاری در قاب تصویر

بی شک گشت و گذار در طبیعت بکر قاره آفریقا تجربه ای ارزشمند را در اختیار مسافران قرار می دهد. به همین دلیل شاهد برگزاری تورهای مختلف سافاری در این منطقه هستیم که گردشگرانی از اقصی نقاط دنیا را مجذوب خود نموده و سالانه عایدی خوبی نصیب صنعت توریسم و گردشگری کشورهای این قاره می نماید.

در این میان نمی توان نقش پررنگ طبیعت چشمگیر و حیات وحش غنی و متنوع این منطقه را نادیده گرفت. از دلتای سحرانگیز اکاوانگو (Okavango Delta) گرفته تا پارک ملی سرنگتی (Serengeti) و پارک ملی و ذخیره گاه ماسایی مارا (Masai Mara) و از کنیا و بوتسوانا گرفته تا تانزانیا و آفریقای جنوبی، قاره سیاه دستی پر در دنیای عاشقان سافاری دارد. تماشای حیوانات در زیستگاه طبیعی شان جاذبه ای است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت و سکوت توأم با نجوای آرام مادر طبیعت، چیزی نیست که مورد بی مهری قرار گیرد.

اما گردشگران حین سیر و سیاحت در این منطقه ها و جاذبه های طبیعی خاطرات خود را در قالب تصاویر متعدد ثبت و ضبط نموده و حتی آنها را با دیگران در شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام به اشتراک می گذارند. تصاویری که بعدها یادآور هیجان و لذت مسافرتی فراموش نشدنی بوده و در عین حال می تواند راهی مناسب برای جلب توجه دیگران و چه بسی تشویق آنها به تجربه این نوع از سفر باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به تماشای شماری از برترین تصاویر ثبت شده از جادوی سافاری در قاب تصویر بنشینیم. تصاویری که به رابطه انسان و طبیعت معنا و مفهوم بیشتری بخشیده و چهره زیبای حیات وحش را در آن شکل دست نخورده و بکرش به نمایش می گذارند. از پلنگ خفته بر شاخه درخت تا بچه شیرهای بازیگوش و پرواز پرندگان برفراز آب های فیروزه ای رنگ، همه چیزی در این صندوقچه ارزشمند تصویری یافت می گردد. پس سخن کوتاه نموده و از شما دعوت می کنیم به تماشای این مجموعه بنشینید.

نظر شما در خصوص این تصاویر تماشایی چیست؟ سافاری در قاب تصویر را چگونه دیدید؟ راضی می شویم مستمع نظرات شما عزیزان باشیم.

منبع: کجارو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1360

به "جادوی سافاری در قاب تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جادوی سافاری در قاب تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید