تورهای رمانتیک که باید مسافر تابستانی آنها باشید!

به گزارش بی نهایت اس ام اس، این تابستان را برای خودتان با یک سفر رمانتیک و مجذوب کننده به زیباترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان متفاوت کنید و خاطره ای بی نظیر برای خود و همسرتان بسازید. کارشناس های آزانس مقتدر سیر پیشنهادهایی را در یک پکیج گنجانده اند که به شما یاری می نماید برترین انتخاب را برای این سفر داشته باشید:

تورهای رمانتیک که باید مسافر تابستانی آنها باشید!

گشت و گذار عاشقانه در ساحل جزایر پرنس با تور استانبول

تور استانبول ، که خود یکی از پرطرفدارترین انتخاب های زوج های جوان است. در تابستان حال و هوایی بی نظیر دارد. فصلی که همه گردشگر ها از سراسر جهان برای آفتاب دل انگیز و نسیم ساحل راهی و به سرعت راهی جزایر زیبا و تماشای پرنس می شوند.

رفتن به جزیره های زیبای بیوک آدا و پرنس فرصت خوبی است تا در سواحل زیبای این جزیره ها آفتاب بگیرید و یا در جهت ساحلی هم زمان با غروب آفتاب، دوچرخه سواری کنید.

بعد هم برای آرامش در کافه های کنار ساحل جزیره استراحت کنید و از بورک های خوشمزه و نوشیدنی های خنک لذت ببرید.

شما در حقیقت با سوار شدن بر روی کشتی های مسافر بری کنار بسفور به جزیره می روید و از این بخش زیبای استانبول خاطره ای خوش به یادگار می آورید.

حتما می دانید که در این فصل جراج های اصلی برندهای معروف هم آغاز می گردد و شما می توانید به مال های بزرگ شهر بروید و یک روزی را در آنها بگذرانید و از برترین های برندهای جهان و یا ترکیه خرید کنید.

از قلم نیاندازید به رستوران های بزرگ این مال ها هم سر بزنید و از مزه بی تکرار غذاهای ترکی لذت ببرید.

به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یک روزی را در خیابان استقلال قدم بزنید، میان مردم معاشرت کنید و اتفاقا در کافه های زیبای کنار خیابان خوشمزه ترین دسرهای جهان را مزه کنید.

برای سفر به استانبول کافی است همین الان وسایل خودتان را جمع کنید و با اولین پرواز آخرین هفته خوشی را بگذرانید. البته از قلم نیاندازید که برای این سفر باید گذرنامه معتبر همراهتان باشد تا از مرز خارج و وارد ترکیه شوید!

ماجراجویی در طبیعت بکر با تور ویتنام

رویای سفر با تور ویتنام ، هیچ وقت تکرار نمی گردد. شما به یکی از مجذوب نماینده ترین مقاصد طبیعی و گردشگری جهان رفته اید و وارد کشوری ساحلی با طبیعت بی نظیر و فضاهای ماجراجویانه ی دیوانه نماینده شده اید.

ویتنام سالهاست که به یکی از اصلی ترین انتخاب گردشگران اروپایی تبدیل شده است و به خوبی تعطیلات تابستانشان را در ساحل های سبز و آرام آن می گذرانند.

شما هم خیلی ساده می توانید در هتل های ساحلی مشهور ویتنام اقامت و از مجذوب نمایندهیت های گردشگری اینجا بهره ببرید. اقامت در هتل های ساحلی به شما این فرصت را می دهد که در آرامش استراحت و خدمات ماساژ و یا بازی های آبی دریافت کنید

.

اصولا آشنایی با ویتنام و اصول مسافرت به آنها در ایران کم است. به شما پیشنهاد می کنیم از کارشناس های آژانس مقتدر سیر یاری بگیرید تا هم بتوانید تور مناسبی رزرو کنید و هم با دقت مدارک مورد احتیاج سفارت را آماده کنید تا به راحتی بتوانید ویزای ویتنام را دریافت کنید.

اگر انتخاب شما ویتنام است، بدانید که مقصد مناسبی برای طبیعت گردی هم هست.و شما می توانید روزها در میان آبی دریا و کوه های بزرگ سر به فلک کشیده هزاران سرگرمی و ماجراجویی را انجام دهید و خاطره ای بی نظیر از این سفر داشته باشید. پیشنهاد ویژه ما همراهی با گردش در تورهای Cham است. مجموعه ای از 8 جزیره است که فرصت طبیعت گردی در بکرترین منطقه های ساحلی را به شما می دهد، در کلبه های چوبی و زیبای ساحلی بمانید و از چشم انداز آبی دریا و آرامش ساحل لذت ببرید

.

در تمام مدت اقامت در این کشور، خدمات ویژه هتل ها را از قلم نیاندازید به اتاق اختصاصی ماساژ بروید و یا از غذاهای خوشمزه سرآشپز ویژه ویتنامی بخورید و از سفرتان لذت ببرید.

اقامت در لوکس ترین هتل های جهان با تور دبی

با اینکه دبی در فصل تابستان گرمایی بیش از میزان دارد. اما تجهیزات رفاهی و امکانات گردشگری آن به تنهایی شرایط مناسبی را فراهم می نماید که شما به طور کلی تابستان را فراموش کنید.

بهتر است بدانید که شما در این فصل با شکست قیمت ها روبه رو می شوید و می توانید لوکس ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره شهر را با قیمت هایی باور نکردنی در آژانس مقتدر سیر رزرو کنید.

کارشناس های این آژانس، ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل و صبحانه های خوشمزه رنگی هر روز اقامتتان را به شما هدیه داده اند تا با خیال راحت به گشت و گذار بروید و تعطیلات خوشی را در دبی بگذرانید.

با هدایت کارشناس های آزانس هتل های خوب و مجهز را انتخاب کنید تا اقامت خوشی داشته باشید، مثلا دانستن اینکه پارک آبی وایلد وادی ، برترین پارک آبی خاور میانه که در ساحل جمیرا است برای میهمانان هتل جمیرا رایگان است. حتما ویژگی خوبی برای انتخاب این هتل محسوب می گردد و یا اینکه ساحل های اختصاصی سیتی سیزن و سیتی سنتر هم، خدمات ویژه ای را به مسافران تابستان خود ارایه می نمایند. به شما یاری می نماید که در تصمیم گیری راه سختی را در پیش نداشته باشید.

به مراکز خرید دبی مال و امارات مال هم بروید، در امارات مال حتما به تماشا اکواریوم اعجاب انگیزش بروید و تقریبا 3هزار گونه حیوانات دریایی را از نزدیک ببینید.

مسافران این شهر ساحلی معمولا پروازهای هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر را که هر روزه پرواز دارند انتخاب می نمایند تا با خیال راحت و با پروازی امن به مقصد برسند. برای همین اگر قصد دارید تا آخر هفته ای لوکس و ویژه برای همسرتان بسازید از هم اکنون مدارک دریافت ویزای دبی را به آژانس مقتدر سیر بفرستید تا پس از اخذ ویزا در برترین تاریخ با تور دبی مسافر برترین شهر گردشگری جهان شوید.

منبع: ویرلن

منبع: راسخون
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1300

به "تورهای رمانتیک که باید مسافر تابستانی آنها باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای رمانتیک که باید مسافر تابستانی آنها باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید