حلالی: مسائل پرسپولیس با 2 پیروزی حل می شود، جدایی بشار رسن هدیه مدیران قبلی بود

به گزارش بی نهایت اس ام اس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان گل محمدی با کسب دو پیروزی در دیدارهای لیگ برتر، به شرایط آرمانی بازخواهند گشت.

حلالی: مسائل پرسپولیس با 2 پیروزی حل می شود، جدایی بشار رسن هدیه مدیران قبلی بود

اسماعیل حلالی درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این مسابقه کیفیت فنی چندانی نداشت و در هوای بارانی و زمین گِل آلود، نمی توان زیاد درخصوص مسائل فنی صحبت کرد. پرسپولیس چند بازیکن خود را در فینال اختیار نداشت و آنها حدود یک ماه از شرایط مسابقه دور بودند.

وی با بیان اینکه چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و هوا شرایط خوبی نداشت و نمی شد روی زمین بازی کرد، گفت: بیشتر مواقع توپ روی هوا بود و تنها شانس و اقبال در این بازی ها دخیل است. تیمی که بر بازی هوایی مسلط باشد، در اینگونه دیدارها پیروز می شود که شیوه بازی پرسپولیس اینگونه نیست. همین که بازیکنی از پرسپولیس مصدوم نشد، باید خدا را شکر کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود گل محمدی در این مسابقه، به آرمان رمضانیِ بلندقد از ابتدا بازی بدهد، شرح داد: مربی شرایط بازیکن را بهتر می داند. رمضانی حدود 25 دقیقه بازی کرد و خیلی هم تأثیرگذار نبود. روی توپ های هوایی پیروزیت چندانی نداشتیم.

حلالی درخصوص شرایط مهدی شیری و اشتباه او که تبدیل به موقعیتی خطرناک برای نساجی شد، گفت: او انگیزه متفاوتی دارد و آن صحنه هم توپ به خاطر شرایط زمین گیر کرد. شیری عملکرد مناسبی داشت و باید به او کمک کنیم. همه بازیکنان در دوران فوتبال خود اشتباه کردند و نباید بازیکن را با یک اشتباه نابود کرد. اشتباه شیری در بزرگترین بازی پرسپولیس بود و نمود بیشتری داشت. باید کمک کنیم که این بازیکن به شرایط آرمانی خود بازشود و خودش را ثابت کند.

وی در مورد ادامه راه شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر گفت: امسال کار کمی سخت است. اگر قهرمان آسیا می شدیم، روحیه بازیکنان دوچندان می شد. اکنون بازیکنان باید هر چهار روز بازی کنند و نسبت به سال های گذشته، کار سختی پیش رو دارند. امیدوارم فینال به صورت کامل از ذهن اعضای تیم پرسپولیس پاک شود و تیم به شرایط مسابقات بازشود. فکر می کنم اگر دو پیروزی کسب کنیم، همه مسائل حل می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از جدایی بشار رسن از این باشگاه به خبرنگاران گفت: جدایی او هدیه مدیران قبلی بود. آنها به جای تهیه پول بازیکن، توافقی با رسن کردند که او به راحتی بتواند از پرسپولیس جدا شود. این اتفاق اول و آخر در باشگاه نیست و در گذشته هم شاهد چنین اتفاقی بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 793

به "حلالی: مسائل پرسپولیس با 2 پیروزی حل می شود، جدایی بشار رسن هدیه مدیران قبلی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلالی: مسائل پرسپولیس با 2 پیروزی حل می شود، جدایی بشار رسن هدیه مدیران قبلی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید