گل محمدی همچنان نه می گوید؛ کادرفنی بلاتکلیف است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 11:30 امروز در استادیوم شهید کاظمی شروع شد که مهلت سه روزه یحیی گل محمدی به مدیریت باشگاه به ساعات پایانی خود نزدیک شده است اما همچنان خبری از برآورده شدن خواسته های سرمربی تیم نیست.

گل محمدی همچنان نه می گوید؛ کادرفنی بلاتکلیف است

از این رو بازیکنان حاضر در تمرین جلسه ای کوتاه را قبل از ورود به چمن برگزار کردند که باز هم با پاسخ تکراری نبود پول برای دریافت مطالبات خود روبرو شدند.

یحیی گل محمدی نیز برای چهارمین روز متوالی از حضور در تمرینات این تیم سر باز زد تا نشان دهد همچنان روی تصمیم خود مبنی بر استعفا پافشاری دارد. او که حل مسائل اقتصادی اعضای تیم، رفع شدن مشکل زمین تمرین و بعلاوه تأمین بودجه برای جذب بازیکن را جزو شروط اصلی خود برای بازگشت به تیم عنوان نموده است حاضر به جلسه حضوری با مدیرعامل باشگاه نیز تا کنون نشده و نمی خواهد بدون حل این مسائل پرسپولیس را تمرین دهد.

دستیاران گل محمدی نیز قصد داشتند از امروز در تمرینات شرکت ننمایند اما بار دیگر پس از هماهنگی با وی در محل تمرین تیم حاضر شدند و سرخپوشان را تمرین دادند. با این حال دستیاران گل محمدی غیر از کریم باقری که در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد خواهان معین تکلیف هرچه زودتر گل محمدی شده اند تا آنها هم درباره ادامه فعالیت خود تصمیم گیری نمایند.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای ملاقات سوپرجام مقابل فولاد خوزستان که هجدهم بهمن ماه برگزار می گردد، دنبال می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1403

به "گل محمدی همچنان نه می گوید؛ کادرفنی بلاتکلیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی همچنان نه می گوید؛ کادرفنی بلاتکلیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید