خبرنگاران سرمربی الدحیل: پیروزی برابر استقلال اصلا آسان نبود

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران- خبرنگاران- سرمربی الدحیل گفت: پیروزی برابر استقلال اصلا آسان و ساده نبود چرا که حریف قدرتمندی داشتیم.

خبرنگاران سرمربی الدحیل: پیروزی برابر استقلال اصلا آسان نبود

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و حساس ترین ملاقات گروه سوم، از ساعت 22:15 در ورزشگاه الجوهره شهر جده به مصاف یکدیگر رفتند و در انتها نماینده قطر پیروز شد چهار بر سه حریف خود را شکست دهد.

صبری لموشی سرمربی نماینده قطر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ملاقات سخت و دیوانه واری را پشت سر گذاشتیم و از اینکه توانستیم پیروز شویم، خوشحالیم. این بازی اصلا آسان نبود چرا که تیم حریف قدرتمند بود. فشردگی مسابقات، استرس زیادی به بازیکنان ما وارد نموده است.

وی اضافه کرد: ما از نظر روانی تیم برتر بودیم و این موضوع واضح بود. استقلال از ما جلو افتاد اما بازیکنانم توانستند با کوشش زیاد در کل بازی، نتیجه را برگردانند و پیروز شوند. در طول این ملاقات هیچوقت به عقب نیامدیم اما اشتباهاتی داشتیم که توانستیم آن ها را اصلاح کنیم.

سرمربی الدحیل توضیح داد: بازیکنانم با روزه، فشردگی بازی ها و نبود زمان مناسب برای استراحت توانستند به خوبی مبارزه نموده و در زمین کوشش نمایند.

وی ادامه داد: اولونگا را در خط حمله داشتیم و او را به جای معز علی قرار دادیم که خوب هم بود. او تنها پنج ماه است که به تیم ما آمده و در این مدت هم خوب کار نموده است. معز علی هم بسیار خوب بازی کرد و من قصدم این بود که ادمیلسون نیز کنار آن ها قرار بگیرد.

لموشی در انتها گفت: سه بازی دیگر در مرحله گروهی داریم و باید راهی برای خسته نشدن بازیکنان پیدا کنیم اما من به تمام بازیکنانم در غلبه به خستگی و مسائل اعتماد دارم.

ملاقات بعدی استقلال و الدحیل یکشنبه 5 اردیبهشت و از ساعت 00:45 برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1066

به "خبرنگاران سرمربی الدحیل: پیروزی برابر استقلال اصلا آسان نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی الدحیل: پیروزی برابر استقلال اصلا آسان نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید