کمالوند: نمی خواهیم به باشگاه فشار وارد کنیم اما تیم احتیاج به تقویت دارد، باید پیکان را جدی بگیریم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدیر فنی تیم فوتبال استقلال اعلام نمود، این تیم برای رقابت در سه رقابت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا احتیاج به تقویت دارد.

کمالوند: نمی خواهیم به باشگاه فشار وارد کنیم اما تیم احتیاج به تقویت دارد، باید پیکان را جدی بگیریم

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از ملاقات تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: با توجه به اینکه مسابقات حذفی سخت است و جای جبران ندارد، بسیار باید پیکان را جدی بگیریم. پیکان کادر فنی و بازیکنان باانگیزه ای دارد و باید اولین قدم را محکم برداریم. جام حذفی راه کوتاهی برای قهرمانی دارد و به همین دلیل با تمام قوا با پیکان بازی می کنیم تا آخر مسابقه تیمی باشیم که برنده خواهد بود.

وی در خصوص اینکه استقلال در اولین گام با قرعه سختی شده است، گفت: معتقد به این موضوع نیستم، چرا که استقلال، استقلال است. این قرعه بیشتر برای پیکان سخت شد که باید با استقلال بازی کند. ما استقلالیم و با همه توان برای اعتبار نام استقلال می جنگیم. البته با توجه به شناختی که از مهدی تارتار داریم، بازی سختی برابر پیکان خواهیم داشت.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: سال جاری با فرهاد مجیدی سعی کردیم کار را خوب و علمی پیش ببریم. مجیدی به زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط است و درصدد یافتن منابع علمی روز دنیاست. سعی کردیم کار را براساس نمودار علمی بالا ببریم و در این زمینه با هم هماهنگ هستیم. امیدوارم انتهای کار استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا همراه با خوبی، خوشی و موفقیت باشد.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که بعضی از تیم ها با همه توان شان در جام حذفی بازی نمی نمایند، توضیح داد: ما که با تمام توان بازی می کنیم و پیکان نیز با تمام توانش بازی خواهد نمود. فردا سعی می کنیم از ترکیب اصلی مان بهره لازم را ببریم. پیکان در کار دفاعی سختکوش است و کار سختی خواهیم داشت. امیدوارم در 90 دقیقه بازی تمام گردد تا فشاری از نظر بدنی به بازیکنان وارد نگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره داوری ملاقات تیمش مقابل پیکان اعلام کرد: ما نباید وارد معقوله داوری شویم. همانطور که یک مربی ممکن است تعویض اشتباهی داشته باشد یا بازیکن پاس اشتباه بدهد، داور هم احتمال اشتباه کردن دارد. اگر فضا را برای داوران طوری ایجاد کنیم که دور از فشار و استرس قضاوت نمایند، می توانند رشد نمایند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال راجع به شرایط نقل وانتقالات گفت: همانطور که آگاه هستید متأسفانه پنجره نقل وانتقالاتی استقلال بسته است. تیم ما حتماً احتیاج به ترمیم دارد. خوشبختانه احمد مددی مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره با هم همراه هستند. شب گذشته فرهاد مجیدی لیستی را به مددی داده است. ما حتماً باید دو سه بازیکن جدید بگیریم، چرا که در سه جام حضور داریم. اینجا استقلال است و توقع از این تیم بالاست. انتظارات در سه چهار سال اخیر برآورده نشده است و فشار زیادی روی استقلال فعلی اضافه نموده است. ما برای لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برنامه داریم، اما تیمی که می خواهد برای سه جبهه بجنگد، احتیاج به نفراتی برای ترمیم خود دارد.

کمالوند ادامه داد: ما در دو سه پست دچار مشکل هستیم که بیشتر در جلوی زمین است. در پست دروازه بان و عقب زمین کمبودی نداریم، اما در پست هافبک های جلو احتیاج به جذب بازیکن داریم. از طرفی، منابع اقتصادی محدود است. مددی و هیئت مدیره زحمت کشیده اند و می دانیم بدهی های سرسام آوری را پرداخت نموده اند. به همین دلیل نمی خواهیم به باشگاه فشار وارد کنیم و بازیکنی پیشنهاد دهیم که باشگاهش رقم بالایی پیشنهاد دهد و جذبش سخت باشد. قبل از اینکه دنبال جذب بازیکن باشیم، اول باید پنجره نقل وانتقالات باز گردد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص نفرات غایب استقلال برای بازی فردا یادآور شد: داریوش شجاعیان مصدوم است و از وجودش بی بهره خواهیم بود. فکر کنم داریوش از اوایل هفته آینده می تواند به تمرینات راه پیدا نموده و تمرینات پرفشارش را شروع کند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره تاکتیک پرتاب های اوت پیکان گفت: درباره چه چیز این موضوع صحبت کنیم؟ این یک حربه است که اگر ما هم داشتیم، از آن استفاده می کردیم. اوت دستی را در خیلی از تیم های ایرانی و حتی خارجی می بینیم که استفاده می نمایند. نباید کار فنی پیکان را کم اهمیت جلوه داده و مسائل فنی این تیم را به پرتاب های اوت دستی ربط دهیم. یقیناً هر تیمی اگر این تاکتیک را داشت، استفاده می کرد. آن دوستانی که می بینم درباره این تاکتیک حرف می زنند و انتقاد می نمایند، خودشان آن را داشتند، استفاده می کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 908

به "کمالوند: نمی خواهیم به باشگاه فشار وارد کنیم اما تیم احتیاج به تقویت دارد، باید پیکان را جدی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: نمی خواهیم به باشگاه فشار وارد کنیم اما تیم احتیاج به تقویت دارد، باید پیکان را جدی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید