داود طبرسا سرپرست هیئت کبدی گلستان شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، آئین تودیع و معارفه مسئولان هیئت کبدی گلستان ظهر پنجشنبه با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون و بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در گرگان برگزار گشت.

داود طبرسا سرپرست هیئت کبدی گلستان شد

در این جلسه، داود طبرسا به عنوان سرپرست هیئت کبدی گلستان انتخاب شد.

طبرسا که مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان است، سابقه ریاست هیئت تیراندازی گلستان را به مدت چهار سال در کارنامه دارد.

پیش از وی قربان عباسی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ریاست هیئت کبدی را بر عهده داشت که اواخر ماه گذشته از سمت خود کناره گیری کرد.

بدین ترتیب عباسی پنجمین رئیس مستعفی هیئت های ورزشی در سال جاری لقب گرفت. پیشتر، روسای هیئت های اسکواش، بدمینتون، جودو و هاکی نیز از سمت خود کناره گیری کرده بودند.

مدارس کبدی در شهرهای استان راه اندازی می شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از راه اندازی مدارس کبدی در شهرهای استان خبر داد.

بهمن طیبی با تقدیر از زحمات رئیس پیشین هیئت کبدی استان اظهار داشت: آقای عباسی در هیئت کبدی احساس تملک نمی کرد و می گفت هرجا احساس کردید که من نمی توانم ادامه دهم، از ورود فرد جدید استقبال خواهم کرد.

طیبی با بیان اینکه سرپرست جدید فردی ورزشی است اظهار کرد: آقای طبرسا سابقه ورزشی داشته است و در دستگاهی مدیریت می کند که همواره دغدغه تجهیز اماکن ورزشی دارد.

وی در خصوص جایگاه کبدی گفت: کبدی با وجود قدمت کم رشد چشمگیری داشته است و تنه به تنه رشته های پرافتخار ما حرکت می کند و جای خوشحالی است که نام گلستان در کشور همه جا شنیده می شود.

وی از شرایط فعلی کبدی گلستان به عنوان فرصت و تهدید نام برد و اظهار داشت: استان های دیگر به موازات گلستان در حال کار و تلاش هستند و نباید در باد افتخارات گذشته بخوابیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ضمن تاکید بر افزایش همدلی و اتحاد در کبدی استان اظهار کرد: آقای مقصودلو در راس فدراسیون نگاه ویژه ای به گلستان دارد و این یک فرصت برای کبدی است.

طیبی از راه اندازی مدارس کبدی در شهرهای استان خبر داد و گفت: کبدی جزو پنج رشته اولویت دار استان است و به دنبال ایجاد مدارس استعدادیابی در بیشتر شهرهای گلستان هستیم.

کار کردن در هیئت کبدی سخت است

سرپرست جدید هیئت کبدی گلستان از سختی کار در هیئت کبدی سخن گفت.

داود طبرسا اظهار کرد: پذیرش مسئولیت هیئت پس از دوره مدیریت آقای عباسی بسیار سخت است زیرا کبدی در راستا پیشرفت گام برمی دارد و به همین جهت کار کردن در هیئت مشکل است.

طبرسا ضمن اشاره به سوابق مدیریتی و ورزشی خود اضافه نمود: در ورزش سه ویژگی استعداد، سرمایه و توجه مسئولین بسیار مهم است.

وی شرح داد: استعداد و توجه مسئولین در کبدی وجود دارد و تنها نگرانی ما از بابت تامین منابع برای برگزاری و اعزام به مسابقات است.

وی در خصوص برنامه های خود اظهار کرد: برنامه هایی که قرار است اجرا شود تا زمان برگزاری مجمع انتخابات ارائه خواهد شد.

سرپرست هیئت کبدی گلستان با تاکید بر به کارگیری تمام ظرفیت ها گفت: از ظرفیت افرادی که می توانند در رشد و پویایی این ورزش به ما کمک کنند، صرفنظر از قوم و زبان، استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 181

به "داود طبرسا سرپرست هیئت کبدی گلستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داود طبرسا سرپرست هیئت کبدی گلستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید