تور ارزان آلمان: دورگه ایرانی - آلمانی گزینه سرمربیگری استقلال

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران: داستان انتخاب جانشین فرهاد مجیدی در استقلال آهسته آهسته تبدیل به یک معمای بزرگ می گردد. در حالی که به نظر می رسید مسئولان این باشگاه قصد دارند جواد نکونام را به عنوان سرمربی بعدی این تیم معرفی نمایند، ولی مخالفت فولادی ها این برنامه را کاملا به هم ریخت.

تور ارزان آلمان: دورگه ایرانی - آلمانی گزینه سرمربیگری استقلال

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، از زمانی که نکونام با انتشار بیانیه ای خبر داده در فولاد ماندگار است، مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات فشرده ای با گزینه های داخلی و خارجی داشته و به تازگی خبر داده اند سرمربی تازه تا آخر همین هفته معرفی می گردد. تازه ترین چهره ای که به لیست سرمربیگری در استقلال اضافه شده، الکس نوری، مربی ایرانی - آلمانی فوتبال جهان است که پیش از این، تجریه مربیگری در تیم های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را در کارنامه ثبت نموده است. نام الکس نوری برای چندمین بار است که جهت حضور در ایران و نشستن روی نیمکت تیم ملی و یا یک تیم باشگاهی مطرح می گردد. پیش تر یکی از باشگاه های ایرانی اعلام نموده بود رقم درخواستی او چنان بالاست که به این سادگی ها نمی گردد مذاکره با نوری را خوب پیش برد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1479

به "تور ارزان آلمان: دورگه ایرانی - آلمانی گزینه سرمربیگری استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: دورگه ایرانی - آلمانی گزینه سرمربیگری استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید