دیدارهای مرحله گروهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان بدون حضور تماشاگر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، با اعلام فدراسیون فوتبال هند، دیدارهای مرحله گروهی به میزبانی این کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد.

دیدارهای مرحله گروهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان بدون حضور تماشاگر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت تایمز هند، فدراسیون فوتبال هند (AIFF) تصمیم گرفته است که تمامی ملاقاتهای مرحله گروهی به میزبانی این کشور در لیگ قهرمانان بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

گوا هند که فصل قبل عنوان قهرمانی در سوپر لیگ این کشور را بدست آورد، اولین تیم از کشور هند است که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان بازی های گروه خود است جایی که پرسپولیس ایران نیز در آن حضور دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا را منوط به شرایط شیوع کرونا در کشورهای میزبان دانسته است و این تصمیم به به عهده کشور میزبان قرار داده است و اکنون فدراسیون فوتبال هند اعلام نموده است تمامی ملاقاتهای مرحله گروهی در این کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

به این ترتیب پرسپولیس باید تمامی ملاقاتهای خود را در مرحله گروهی پشت درهای بسته برگزار کند.

موج جدیدی از کرونا در کشور هند ایجاد شده است و به همین خاطر حتی ملاقات کریکت این کشور برابر انگلیس نیز بدون حضور تماشاگر برگزار گردید.

پرسپولیس نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان باید اولین ملاقات خود را در مرحله گروهی برابر برنده ملاقات پلی آف بین الوحده امارات و الزورا عراق برگزار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 951

به "دیدارهای مرحله گروهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان بدون حضور تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای مرحله گروهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان بدون حضور تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید