تقدیر ترسناک ستاره تیم ملی با آهن ربای جذب بدشانسی! ، رویای نخستین جام جهانی تعبیر می گردد؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مصدومیت شدید احمد نوراللهی در لیگ امارات، بدترین خبر ممکن برای هافبک آماده تیم ملی است. بازیکنی که این فصل از لیگ امارات را با انگیزه رسیدن به جام جهانی آغاز کرد، در همه بازی ها فیکس بود، کاملا آماده نشان داد اما درگیر یک مصدومیت کاملا بدموقع شد.

تقدیر ترسناک ستاره تیم ملی با آهن ربای جذب بدشانسی! ، رویای نخستین جام جهانی تعبیر می گردد؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، هنوز معلوم نشده که دوری نوراللهی از میادین چه مدت است اما این بار حتی یک غیبت کوتاه نیز کافی است تا احمد نور شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد. ساق های او این اواخر مثل یک آهن ربای جذب بدشانسی عمل نموده اند. انگار تقدیر نمی خواهد این بازیکن بخشی از جام جهانی باشد.

  • بازگشت لژیونر پرسپولیسی به ایران | ماموریت فوری برای رسیدن به جام جهانی

احمد در تیم دراگان اسکوچیچ، یک وزنه بزرگ بود. یک بازیکن بسیار مؤثر که به صورت ثابت در سمت راست خط هافبک به میدان می رفت و بخشی از بار هجومی تیم ملی را به دوش می کشید. نخستین اتفاق بد برای احمد، تغییر سرمربی تیم ملی بود. اتفاقی که او را در یک موقعیت متفاوت قرار می داد و یک چالش تازه برای نوراللهی به وجود می آورد. چالش بعدی او، نرسیدن ویزا برای رفتن به اردوی اتریش بود. نوراللهی احتیاج داشت که خودش را به موقع به اردوی اتریش برساند و زیرنظر کارلوس کی روش تمرین کند اما ویزای او چند روز بعد از مهره های تیم ملی صادر شد و این بازیکن نخستین روزهای تمرینی را از دست داد.

با وجود همه این اتفاق ها، احمد در این اردو برای تیم ملی بازی کرد تا ثابت گردد که او هنوز یک بازیکن جدی در رادار کی روش است. این آسیب دیدگی اما حالا تازه ترین بدشانسی بازیکنی است که ظاهرا برای رسیدن به قطر باید بیشتر از هر کسی و هر چیزی، با سرنوشت خودش بجنگد. احمد 4سال قبل با وجود درخشش در پرسپولیس، جایی در ماتریس ذهنی کی روش نداشت و نتوانست در جام جهانی به میدان برود. او حالا در اوج دوران فوتبالش در جست وجوی بازی در نخستین جام جهانی است و اگر این فرصت را از دست بدهد، شاید دیگر هیچ وقت شانس بازی در این جام را به دست نیاورد.

فعلا زنگ خطر برای رؤیای رفتن او به قطر به صدا درآمده است. به حقیقت پیوستن این رؤیا و یا نابود شدن آن، به روند بهبودی این ستاره بستگی خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1545

به "تقدیر ترسناک ستاره تیم ملی با آهن ربای جذب بدشانسی! ، رویای نخستین جام جهانی تعبیر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر ترسناک ستاره تیم ملی با آهن ربای جذب بدشانسی! ، رویای نخستین جام جهانی تعبیر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید