رصد شکاف امنیتی در سایت اداره مالیات آمریکا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، یک رویداد امنیتی سبب شده بعضی از ساکنان استان فلوریدای آمریکا مجبور شوند امور مالی خود را با دقت بیشتری رصد نمایند.

رصد شکاف امنیتی در سایت اداره مالیات آمریکا

کامران محسن کارشناس فناوری در این باره فاش کرد وب سایت اداره عایدی فلوریدا شکاف امنیتی داشته و به همین علت شماره حساب بانکی و شماره تامین اجتماعی صدها کاربر فاش شده است. هر فردی که وارد وب سایت ثبت مالیات کسب و کار استانی شده باشد می تواند فقط با تغییر آدرس وب سایتی که به شماره درخواست مالیات دهندگان اشاره می نماید، داده های خصوصی فرد را ببیند، تغییر دهد و حتی حذف کند. برای تغییر آدرس وب سایت فقط کافی است ارقام در لینک را تغییر دهید.

به گفته محسن پس از کشف شکاف امنیتی، بیش از 713 هزار تقاضانامه به این اداره ارسال شده است. او درباره شکاف امنیتی در 27 اکتبر به اداره دولتی هشدار داده بود.

بتانی وستر نماینده این اداره در بیانیه ای اعلام نمود 4 روز پس از ثبت گزارش، این شکاف امنیتی رفع شده و دو شرکت که نام آنها فاش نشده، وب سایت را ایمن نموده اند. به گفته او هیچ نشانی مبنی بر سواستفاده از شکاف امنیتی رصد نشده است.

اداره عایدی استان فلوریدا طی 4 روز پس از افشای این امر با مالیات دهندگانی که شماره موبایل آنها فاش شده تماس گرفتند یا نامه ارسال کردند و سرویس رصد اعتبار رایگان به مدت یک سال را به آنها ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1557

به "رصد شکاف امنیتی در سایت اداره مالیات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد شکاف امنیتی در سایت اداره مالیات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید