روش انتقال شارژ ایرانسل؛ آموزش تمامی روش ها

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در این مقاله روش انتقال شارژ ایرانسل را آموزش می دهیم. بعلاوه روش گرفتن رمز انتقال شارژ ایرانسل را شرح می دهیم که یکی از قدم های مهم در این فرایند تلقی می گردد.

روش انتقال شارژ ایرانسل؛ آموزش تمامی روش ها

روش های انتقال شارژ ایرانسل

روش انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل کار اصلا دشواری نیست. در ادامه به شما قدم به قدم آموزش می دهیم که چگونه شارژ ایرانسال را انتقال دهیم.

1. آسان ترین روش انتقال شارژ ایرانسل؛ اپلیکیشن ایرانسل من

اگر در پی آسان ترین روش انتقال شارژ از ایرانسل به ایرانسل دیگر هستید، برنامه ایرانسل من برترین گزینه ممکن خواهد بود. یکی از بخش های این برنامه، شارژ برای دیگران است که شما می توانید شماره یک فرد دیگر را وارد نموده و سپس مبلغ دلخواهی را به عنوان شارژ به دارنده شماره انتقال دهید. در این روش می توان میزان شارژ بیشتر از هزار تومان به دیگران انتقال داد.

البته ناگفته نماند که برنامه ایرانسل من برای اجرا به اینترنت احتیاج دارد. بنابراین، اگر گوشی شما به اینترنت وای-فای یا دیتا متصل نباشد، امکان استفاده از این روش وجود ندارد.

2. روش انتقال شارژ ایرانسل خط به خط با کد دستوری

این روش بیشتر به درد افرادی می خورد که دسترسی به اینترنت ندارند. برای استفاده از کد دستوری باید به وسیله برنامه شماره گیر گوشی خود اقدام کنید.

برای انتقال شارژ ایرانسل به فرد دیگر باید کد *142*1# را ابتدا اجرا کنید. پس از شماره گیری، به شما یک کد 4 رقمی ارسال می گردد که از آن می توانید برای انتقال شارژ به خط دیگر بهره ببرید اگر بنا به هر دلیلی این کد 4 رقمی از گوشی شما پاک شد، جای نگرانی وجود ندارد. شما می توانید با شماره گیری کد *142*2# مجدد این کد را بازیابی کنید.

شایان ذکر است که شماره مدلی و شماره شناسنامه صاحب سیم کارت را باید بدانید، در غیر این صورت نمی توان با کد 142 رمز چهار رقمی را بازیابی کرد.

حالا که کد چهار رقمی را در اختیار دارید، مجدد کد دستوری 142 را شماره گیری نموده و با وارد کردن شماره دریافت کننده اعتبار، مبلغ مورد نظر و رمز چهار رقمی را برای دریافت اعتبار ارسال کنید. هزینه کارمزد در این روش در هر مرتبه 50 تومان در نظر گرفته شده و بعلاوه سقف انتقال شارژ 1000 تومان است.2

3. انتقال شارژ ایرانسل با سامانه 1112

شما به وسیله سامانه 1112 نیز می توانید شارژ ایرانسل را به یک شماره ایرانسل دیگر منتقل کنید. شما باید به سامانه با شماره 1112 پیامک متنی ارسال کنید. ابتدا شماره دریافت کننده اعتبار ایرانسل و سپس مبلغ به ریال و شماره رمز چهار رقمی ایرانسل را ارسال کنید. دقت کنید که احتیاج نیست هر پارامتر را در یک خط بنویسید، بلکه بین هر یک از مولفه ها باید : قرار دهید. برای مثال به فرمت زیر دقت کنید:

  • 09030000000:1000:1234

در مثال بالا کوشش کردیم مبلغ هزار تومان (10 هزار ریال) را به شماره 0903 ارسال کنیم و رمز چهار رقمی ایرانسل 1234 تعریف شده است.

چند نکته مهم که بسیاری از کاربران ایرانسل هنوز نمی دانند!

اگر جزو مشترکین دائمی شبکه ایرانسل هستید اما قبض خود را به موقع پرداخت نمی کنید، امکان استفاده از سرویس خط به خط انتقال شارژ برای شما وجود ندارد. اگر هم هر دوره از قبض را به موقع پرداخت کنید، صرفا تا 5000 تومان قابلیت انتقال در اختیار دارید. بعلاوه اگر رمز 4 رقمی خود را نمی دانید، بهتر است شانس خود را برای درست زدن رمز امتحان نکنید؛ چرا که پس از بیست مرتبه وارد کردن اشتباه کد چهار رقمی، امکان استفاده از این سرویس را از دست می دهید. البته با شماره گیری 700 می توانید مجدد این کد را دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که شارژ شگفت انگیز در حال حاضر قابل انتقال نیست؛ بنابراین، امکان استفاده از قابلیت انتقال شارژ برای هیچ یک از کاربران ایرانسل در این زمینه وجود ندارد.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1403 بروزرسانی: 27 شهریور 1403 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1711

به "روش انتقال شارژ ایرانسل؛ آموزش تمامی روش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش انتقال شارژ ایرانسل؛ آموزش تمامی روش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید