رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز

به گزارش بی نهایت اس ام اس، نمونه جدید سری S از نظر مشخصات فنی، پیشرفته ترین نمونه تولیدشده توسط بنز تا به امروز بوده است.

رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز

به گزارش خبرنگاران به نقل از اتوکار، مرسدس بنز در رونمایی از نمونه جدید سری S خود مانند بسیاری از رقبای خود به سمت توسعه خودروهای هیبریدی رفته است. با استفاده از مواد جدید در ساخت بدنه، خودروهای جدید 60 کیلوگرم ارزان تر از مدل های قبلی خواهند بود. هم چنین پس از 19 سال، مرسدس به استفاده از موتور 6 لیتری قبلی سرانجام داده است.

نمونه جدید سری S از سیستم تعلیق جدیدی بهره می برد که باعث افزایش فرمان برداری خودرو در سرعت های بالا و پیچ های تند می گردد. هم چنین قرار است یک سیستم راهنمایی جدید در نیمه دوم سال آینده به امکانات این خودرو افزوده گردد که در آن بسیاری از اشکالات مسیریابی در هنگام ترافیک های سنگین رفع شده است. این سیستم راهنمایی هم چنین به خودروی بنز این امکان را خواهد داد تا به صورت اتوماتیک پارک کند و به راننده موقعیت پارک خودرو را از طریق موبایل وی گزارش کند.

نسبل جدید سری S از نظر اندازه کمی عظیم تر از نسل های قبل است و به مانند خودروهای جدید بی ام و از جلو پنجره عظیم تری بهره می برد. فضای داخلی خودرو نسبت به قبل به میزان زیادی تغییر نموده است. نمای داخلی از طریق آلیاژهای آلمینیومی و طرح های چوبی تزئین شده است. برای سرنشینان هم چنین نمایشگرهای 12.3 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی تعبیه شده است.

مرسدس بنز هم چنین با تمرکز بر سیستم های ارتباطی جدید پیروز به حذف 27 آپشن فیزیکی و جایگزینی آن ها با سیستم های صوتی شده است به گونه ای که اکنون شمار زیادی از دستورات از طریق فرمان های صوتی قابل اجرا خواهد بود.

موتور هیبریدی جدید به این خودرو امکان رسیدن به سرعت 429 مایل بر ساعت را می دهد. قرار است ابتدا این خودرو در بازارهای اروپا عرضه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 582

به "رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید