سیستم حمل و نقل هوایی از شاخصه های ضروری توسعه یافتگی در حوزه انتخابیه

به گزارش بی نهایت اس ام اس، نماینده مردم سیستم حمل و نقل هوایی را از شاخصه های ضروری توسعه یافتگی در حوزه انتخابیه برشمرد و ازسرگیری خط پروازی داخلی بویژه به مشهد مقدس و توسعه خطوط پرواز داخلی به شهرهای دیگر را جزو اهداف ترسیم شده دانست.

سیستم حمل و نقل هوایی از شاخصه های ضروری توسعه یافتگی در حوزه انتخابیه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سمنان؛ به منظور پیگیری تکمیل ساخت و توسعه فرودگاه سمنان، جلسه ای با حضور عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دانایی فرماندار سمنان, بیات رئیس اداره امور هوانوردی عمومی کشور، شجاعی مدیر فرودگاه سمنان در محل این فرودگاه برگزار شد.

عباس گلرو در این جلسه سیستم حمل و نقل هوایی را از شاخصه های ضروری توسعه یافتگی در حوزه انتخابیه برشمرد و ازسرگیری خط پروازی داخلی بویژه به مشهد مقدس و توسعه خطوط پرواز داخلی به شهرهای دیگر را جزو اهداف ترسیم شده دانست و ابراز امیدواری کرد که با اخذ مجوز مرز هوایی برای فرودگاه سمنان, مردم عزیز حوزه انتخابیه شاهد برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه سمنان به عتبات عالیات و حج در آینده باشند.

در این جلسه شجاعی مدیر فرودگاه گزارشی از فرایند اجرای پروژه ساخت فرودگاه ارائه کرد.

همچنین رئیس اداره امور هوانوردی عمومی در این جلسه بر حمایت همه جانبه سازمان هوانوردی کشور در طرح توسعه ای فرودگاه سمنان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 698

به "سیستم حمل و نقل هوایی از شاخصه های ضروری توسعه یافتگی در حوزه انتخابیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم حمل و نقل هوایی از شاخصه های ضروری توسعه یافتگی در حوزه انتخابیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید