شاسی بلند هواوی خودرو سرس 5 وارد ایران شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، شاسی بلند هواوی خودرو سرس 5 به تازگی وارد ایران شده است. این شاسی بلند در چندین نسخه با پیشرانه EREV (متشکل از یک یا دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزین سوز به عنوان ژنراتور باتری) فراوری می گردد.

شاسی بلند هواوی خودرو سرس 5 وارد ایران شد

خبرنگاران - سرس 5، شاسی بلند تازه سرس و هواوی در خیابان های مرکز ایران رویت شد. به زودی منتظر عرضه این کراس اوور چینی به وسیله ماموت خودرو در بازار باشید.

ماموت خودرو به عنوان یک خودروساز خصوصی قرار است تحت برند تازه لوکانو (Lucano) دو خودرو لوکانو 7 و لوکانو 8 را که نسخه های ریبرند شده کراس اوورهای بالارده چری هستند عرضه کند. این شرکت بعلاوه برای عرضه محصولات سرس (Seres)، شرکتی که با هواوی در فراوری خودرو همکاری می نماید، تدارکاتی دیده است. تازهترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که به تازگی یک دستگاه کراس اوور سرس 5 با پلاک گذر موقت در تهران دیده شده است.

تماشا شاسی بلند تازه سرس و هواوی در ایران

مدتی پیش گزارشی مبنی بر عرضه سرس 5 و سرس 7 در ایران به وسیله ماموت خودرو منتشر شد. مدت زیادی نگذشت تا اینکه چندی پیش یک دستگاه سرس 5 هم در تهران دیده شد. خودرو مذکور در مقطع کنونی فرایند اخذ مجوزها را در کشور می گذراند و بنا به شنیده های اخیر، قرار است با نام HM5 وارد بازار گردد. سرس 7 هم به عنوان هم خانواده آن که به واسطه ماموت خودرو به ایران می آید، HM7 نام خواهد گرفت.

در حال حاضر تعیین نیست که ماموت خودرو دقیقا کدام نسخه از Seres 5، شاسی بلند تازه سرس و هواوی را به بازار ایران می آورد. باید منتظر ماند تا پس از گذشت مراحل رسمی عرضه این خودرو چینی در کشور، تصاویر و اطلاعات رسمی درباره آن منتشر گردد. با وجود این، گفتنی است که این شاسی بلند در چندین نسخه با پیشرانه EREV (متشکل از یک یا دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزین سوز به عنوان ژنراتور باتری) در دسترس واقع شده است. بعلاوه باید اشاره نمود که هواوی، غول تکنولوژی چینی هم در فراوری این خودرو نقش داشته است.

همه نسخه های سرس 5 از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری 4 سیلندر به عنوان ژنراتور و یک یا دو موتور الکتریکی بهره می برند. تیپ پایه به یک موتور الکتریکی در محور عقب مجهز است که 272 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. تیپ میان رده این خودرو در هر کدام از محورها یک موتور الکتریکی را برای فراوری 428 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن متر گشتاور به کار می گیرد. بالارده ترین تیپ آن هم می تواند 496 اسب بخار قدرت و 675 نیوتن متر گشتاور با اتکا به دو موتور الکتریکی فراوری کند.

تامین انرژی این کراس اوور را یک باتری پک 40 کیلووات ساعتی بر عهده دارد که موتور 1.5 لیتری مذکور در نقش ژنراتور به شارژ آن یاری می نماید. به لطف استفاده از این پیشرانه هیبرید یا به طور دقیق تر EREV، شعاع حرکتی این محصول تازه ماموت خودرو در حالت هیبرید به 1100 کیلومتر می رسد. این احتمالاً توجه خانواده هایی را که در پی شاسی بلند هستند و از قضا همواره در سفرند به خود جلب می نماید.

منبع: گجت نیوز

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1706

به "شاسی بلند هواوی خودرو سرس 5 وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند هواوی خودرو سرس 5 وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید