شرکت زوم آمازون (AWS) را به عنوان ارائه دهنده سرویس ابری ارجح خود انتخاب کرد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، شرکت کنفرانس ویدیویی زوم که چندین ماه پیش یک قرارداد همکاری عظیم با اوراکل برای تماس های ویدیویی امضا کرد، حالا سرویس های وب آمازون (AWS) را به عنوان ارائه دهنده سرویس ابری ارجح خود انتخاب نموده. این کمپانی همچنین جدیدترین گزارش اقتصادی خود را منتشر نموده است.

شرکت زوم آمازون (AWS) را به عنوان ارائه دهنده سرویس ابری ارجح خود انتخاب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،زوم از سال 2011 در حال استفاده از AWS برای سرویس محبوب خود است و حالا طبق قرارداد چندین ساله جدید، این کمپانی ها همکاری نزدیکتری با یکدیگر خواهند داشت. برای مثال محصول Zoom Rooms به وسیله دستیار الکسا برای کسب و کارها به قابلیت های هوشمند مصنوعی جدیدی مجهز می گردد و شاهد ادغام زوم و دستگاه های آمازون مانند اسپیکرهای هوشمند اکو در آینده خواهیم بود.

مدیرعامل زوم، اریک یوان گفته:

در امسال با تقاضای دنیای بی سابقه ای روبه رو شدیم که بیشتر بار آن را با ارائه دهنده ابری ارجح خود، AWS مدیریت کردیم. در ادامه ما به نوآوری با AWS ادامه می دهیم تا همکاری مجازی را دوباره اختراع کنیم و تجربه امن و هیجان انگیری در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

زوم بخش عظیمی از جلسات را روی دیتاسنترهای خود در سراسر دنیا میزبانی می نماید. با این حال این کمپانی برای سایر بخش های کسب و کار خود به زیرساخت ابری آمازون وابسته است. AWS تنها سرویس ابری نیست که زوم بطور معمول از آن استفاده می نماید. در آوریل امسال میلادی اوراکل و زوم از یک همکاری ابری عظیم خبر دادند تا ترافیک میلیون ها جلسه را مدیریت نمایند.

این قرارداد برای اوراکل از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می خواهد با AWS، مایکروسافت و گوگل رقابت کند. در حالی که انتخاب AWS به عنوان ارائه دهنده سرویس ابری ارجح زوم به معنای دوری از کمپانی های دیگر نیست، از تمرکز این کمپانی روی همکاری با آمازون خبر می دهد.

زوم به تازگی گزارش اقتصادی سه ماهه سوم 2020 خود را نیز منتشر نموده که از درآمد 777.2 میلیون دلاری خبری می دهد. درآمد این کمپانی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی رشد 4 برابری را تجربه نموده که برای دومین سه ماهه متوالی شاهد چنین موضوعی هستیم.

این افزایش درآمد چندان تعجب برانگیز نیست چرا که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارکنان در سراسر دنیا دورکار شدند و برگزاری جلسات آنلاین افزایش چشمگیری پیدا کرد. با وجود افزایش استفاده از سرویس های گوگل میت و مایکروسافت تیمز، زوم همچنان توانست سهم بالای خود را در بازار حفظ کند.

زوم تعداد کلی کاربران خود را اعلام ننموده، اما مشتریان پولی آن افزایش پیدا نموده است. میزان مشترکان پولی آن به 433,700 نفر رسیده که نسبت به 370,200 نفر در سه ماهه دوم 2020 رشد قابل توجهی داشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 736

به "شرکت زوم آمازون (AWS) را به عنوان ارائه دهنده سرویس ابری ارجح خود انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت زوم آمازون (AWS) را به عنوان ارائه دهنده سرویس ابری ارجح خود انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید