محلول ضدعفونی کننده با پایه آب و ماندگاری بالا تولید شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یک شرکت دانش بنیان، یک محلول ضدعفونی دست و سطوح با پایه آب تولید کرده که برخلاف الکل باعث خشکی پوست دست نمی شود و به جای یک ساعت، چهار ساعت روی سطوح می ماند.

محلول ضدعفونی کننده با پایه آب و ماندگاری بالا تولید شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، این محلول برخلاف الکل موجب خشکی پوست دست نمی شود و به جای ماندگاری یک ساعته، چهار ساعت بر روی سطوح ماندگاری دارد.

این محلول بر پایه آب تولید شده و تفاوت آن با ضدعفونی کننده های با پایه الکل در این است که برخلاف الکل موجب خشکی پوست دست نمی شود و به جای ماندگاری یک ساعته، چهار ساعت بر روی سطوح ماندگاری دارد.

این محلول برای نخستین بار در کشور تهیه شده و پیش از این فرمولاسیون این ضدعفونی کننده تنها برای سطوح کاربرد داشت و با تغییراتی که در آن ایجاد کردیم برای دست ها نیز قابل استفاده است.

این محلول برای سطوح، دست ها و از بین بردن باکتری ها و ویروس ها کاربرد داشته و قابلیت از بین بردن 99.999 درصدی ویروس ها و باکتری ها را دارد؛ این محلول فاقد بوی نامطبوع بوده و برخلاف الکل برای شیرآلات نیز کاربرد دارد.

این محلول مورد تأیید مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های اروپا (ecdc) بوده و با توجه به شیوع کرونا از زمان اعلام نیاز مسئولان امر با توجه به اینکه تمامی مدارک و مستندات علمی آماده بوده، سریع مجوز را دریافت کرده و تولید آن آغاز شده است.

در حال حاضر با راه اندازی این شرکت دانش بنیان برای 20 نفر اشتغال زایی مستقیم و 15 نفر اشتغال زایی غیرمستقیم اجرا شده و تا به امروز محصولات تولیدی این شرکت نیاز در بازار قزوین توزیع شده است.

در حال حاضر روزانه 4000 بطری 400 میلی لیتر تولید می شود که تا به امروز نیاز دستگاه های اجرایی مختلف تأمین شده و بیمارستان امام خمینی (ره) شهر تهران نیز با دریافت سه نمونه محلول ضدعفونی از شرکت های مختلف در نهایت محلول این شرکت را تأیید کرده و درخواست خرید محصول دارد.

گفتنی است در حال حاضر محلول تولید شده در تمامی داروخانه ها و حتی فروشگاه های بزرگ سطح استان قزون توزیع شده و حتی با پیک رایگان نیز به صورت اینترنتی به دست همشهریان می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 262

به "محلول ضدعفونی کننده با پایه آب و ماندگاری بالا تولید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محلول ضدعفونی کننده با پایه آب و ماندگاری بالا تولید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید