شوچنکو: دوست دارم راهنمایی میلان را برعهده بگیرم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین از علاقه اش برای سرمربیگری میلان سخن گفت.

شوچنکو: دوست دارم راهنمایی میلان را برعهده بگیرم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آندری شوچنکو که بین سال های 1999 تا 2006 و 2008 تا 2009 برای میلان بازی می کرد و با این تیم یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا را تجربه کرد، در گفت وگوی زنده اینستاگرامی گفت: میلان همواره در قلب من جای دارد و روزی زمانی که تصمیم به تغییر بگیرم، دوست دارم راهنمایی میلان را برعهده بگیرم.

اسطوره باشگاه میلان که از سال 2016 راهنمایی تیم ملی فوتبال اوکراین را برعهده دارد، با ابراز امیدواری از اینکه روسونری با از سرگیری مسابقات سری A عملکردی بهتری داشته باشد، خاطرنشان کردم: ما باید فصل را در بهترین صندلی ممکن به خاتمه ببریم. تمامی بازیکنان هم بهترین عملکرد خود را با احترام به طرفداران به نمایش خواهند گذاشت. سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد و چه آینده ای در انتظار باشگاه میلان است.

مهاجم پیشین چلسی که در حال حاضر در انگلیس زندگی می نماید، همچنین در ماه مارس در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا، درباره شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا گفته بود: من در نزدیکی لندن و خارج از شهر زندگی می کنم. تقریبا 10 روزی است که در قرنطینه هستم. ما این لحظات سخت را با امید سپری می کنیم، امید به اینکه اوضاع بهتر گردد. تنها راه چاره این است که به قوانینی که توسط دولت وضع شده، احترام بگذاریم، در خانه بمانیم و این فرصت را به پزشکان بدهیم که کارشان را انجام دهند. پزشکان، پرستاران و داوطلبان در سراسر دنیا در حال اجرا کاری عظیم هستند. از تمامی آنها بابتی کاری که برای ما می نمایند، قدردانی می کنم. شما قهرمانان واقعی ما هستید.

شوچنکو 43 ساله در بخش دیگری از صحبت هایش یادآور شده بود: من شرایط مشابهی را وقتی که 9 ساله بوده ام، تجربه نموده بودم، زمانی که نیروگاه چرنوبیل دچار انفجار و آتش شوری شد (این انفجار باعث پخش مواد رادیواکتیو در بخش عظیمی از غرب شوروی سابق و قاره اروپا شد). لحظات سختی بود. حالا هم تنها راه چاره اعتماد به تصمیمات دولت است. نباید کارهای احمقانه انجام دهیم، به خصوص عدم ترک خانه.

وی ادامه داد: ما نمی دانیم که ناقل ویروس هستیم یا خیر، خیلی از مردم ممکن است که مبتلا و ناقل این ویروس باشند و بدون هیچ علائمی آن را به دیگران انتقال دهند. ما نباید تنها به خودمان فکر کنیم چون ممکن است خیلی از افراد دیگر را به ویروس کرونا مبتلا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 399

به "شوچنکو: دوست دارم راهنمایی میلان را برعهده بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوچنکو: دوست دارم راهنمایی میلان را برعهده بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید