شکست تیم بسکتبال زربام پارت خراسان شمالی مقابل خانه بسکتبال نیشابور

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/خراسان شمالی تیم بسکتبال بانوان زربام پارت خراسان شمالی در مسابقات دسته یک بانوان کشور، مغلوب خانه بسکتبال نیشابور شد.

شکست تیم بسکتبال زربام پارت خراسان شمالی مقابل خانه بسکتبال نیشابور

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال بانوان زربام پارت خراسان شمالی در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور مقابل تیم خانه بسکتبال نیشابور با نتیجه 109 بر 32 مغلوب شد.

تیم خانه بسکتبال نیشابور در نیمه این بازی 40 بر 11 بر تیم زربام پارت رجحان داشت.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم زربام پارت خراسان شمالی تا به امروز سه باخت را در رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور داشته است.

وی ادامه داد: ملاقات بعدی تیم زربام پارت خراسان شمالی با تیم صنایع دستی راست کردار انزلی است که فردا در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار می گردد.

غفوریان با اشاره به جدول مسابقات گفت: در گروه الف لیگ دسته یک بانوان کشور، تیم خانه بسکتبال نیشابور با 6 امتیاز در صدر جدول، تیم صنایع دستی راست کردار بندرانزلی با پنج امتیاز در جایگاه دوم، تیم هایپر گیلان با چهار امتیاز در جایگاه سوم و تیم زربام پارت با سه امتیاز در جایگاه چهارم جدول چهار تیمی قرار گرفته است.

سیما جوهری نیا سرمربی تیم زربام پارت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگاران، دلیل باخت تیم را نداشتن سالن بدن سازی و بی تجربه بودن بازیکنان جوان این تیم اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1345

به "شکست تیم بسکتبال زربام پارت خراسان شمالی مقابل خانه بسکتبال نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم بسکتبال زربام پارت خراسان شمالی مقابل خانه بسکتبال نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید