صدور سند مالکیت برای 24 میلیون هکتار از اراضی کشور از ابتدای سال

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران (پانا) - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت در 7 ماهه ابتدایی امسال، حدود 24 میلیون هکتار از اراضی کشور تثبیت و برای آن ها سند مالکیت صادر شده است.

صدور سند مالکیت برای 24 میلیون هکتار از اراضی کشور از ابتدای سال

به گزارش قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با مدیران استانی سازمان اوقاف که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، گفت: شرعا و قانونا موظف به حفظ منابع طبیعی و ملی به ویژه اراضی و املاک موقوفه هستیم.

وی با اشاره به توفیقات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تثبیت اراضی کشور ، توضیح داد: در 7 ماهه ابتدایی امسال با مدیریت جهادی، حدود 24 میلیون هکتار از اراضی کشور تثبیت و برای آن ها سند مالکیت صادر شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در بحث اوقاف هم اگر مدیران با یکدیگر تعامل داشته باشند می توان با سرعت بیشتری در بحث اراضی ملی پیشرفت به دست آورد که در این زمینه باید ابتدا سند دار کردن اراضی اوقافی را در اولویت کار قرار داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لزوم هماهنگی بین دستگاهی در سند دار کردن اراضی اوقافی را مورد تاکید قرار داد و گفت: قانون حدنگار تکلیف سازمان ها را روشن نموده است و اگر استانی بتواند به تکالیف قانونی خود عمل کند، سازمان ثبت اسناد و املاک در سریع ترین زمان ممکن اراضی را سند دار نموده و تبدیل به سند تک برگی می نماید.

وی بر همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک و اداره اوقاف استان ها در رابطه با سند دار کردن اراضی اوقافی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 673

به "صدور سند مالکیت برای 24 میلیون هکتار از اراضی کشور از ابتدای سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور سند مالکیت برای 24 میلیون هکتار از اراضی کشور از ابتدای سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید