صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه،ابلاغ شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، حسن بحرینی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: بهره برداری بهینه از ظرفیتهای خالی واحدهای فراوریی موجود در کشور و استان و همچنین افزایشِ بهره وری سرمایه، از جمله اهداف مهم دستورالعمل صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه می باشد.

صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه،ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران بوشهر؛ حسن بحرینی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: بهره برداری بهینه از ظرفیتهای خالی واحدهای فراوریی موجود در کشور و استان و همچنین افزایشِ بهره وری سرمایه، از جمله اهداف مهم دستورالعمل صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه می باشد که توسط وزیرمحترم صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است.

بحرینی اضافه نمود: این دستورالعمل بمنظور ایجاد وحدت رویه در صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه برای اشخاص حقوقی با تأکید بر الکترونیکی بودن فرآیندها، به کارگیری شناسه کسب و کار و یکپارچه سازی اطلاعات مجوزها تدوین شده است.

وی اضافه نمود: ایجاد وحدت رویه در نحوه صدور گواهی فعالیت واحدهای فراوری بدون کارخانه و زمینه سازی برای بهبود فضای کسب و کار، تسهیل، تسریع و شفاف سازی کلیه امور مرتبط با صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه از دیگراهداف این دستورالعمل می باشد.

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان توضیح داد: فراوری بدون کارخانه، توانمندی مهندسی- بازرگانی برای فراوری برون سپاری شده با استفاده از ظرفیت واحدهای فراوریی موجود توسط اشخاص حقوقی که نسبت به طراحی محصول، بازاریابی و عرضه محصولات با نشان تجاری(برند) خاص اقدام می کنند تدوین و تعریف شده است.

معاون امورصنایع و معادن سازمان صمت استان اظهار داشت: تمام فرایند صدور این مجوز در سامانه بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir انجام می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1020

به "صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه،ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور گواهی فعالیت فراوری بدون کارخانه،ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید