طراحی داخلی اداری شرکت مارس در کشور چین

به گزارش بی نهایت اس ام اس، در دنیای امروز که بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر شانگهای چین است .

طراحی داخلی اداری شرکت مارس در کشور چین

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این پروژه از جنبه های مختلف قابل آنالیز است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این بازسازی ساختمان به مساحت 300.0 m2 و در دو طبقه و در سال 2018 اجرا شده است .

شرکت برنامه نویسی مارس متعهد شده است دوره های گسترده برنامه نویسی از جمله زبان اصلی برنامه نویسی ، مشاوره در رقابت ، روباتیک و تحقیقات علمی را در اختیار جوانان چینی قرار دهد .

این ساختمان دو طبقه به شکل مستطیل به ابعاد 12 در 26 متر است . ویژگی ای که در نمای این ساختمان نظر بیننده را به خود جلب میکند پنجره های دایره ای شکلی هست که باعث میگردد نور طبیعی بیشتری وارد ساختمان گردد .

با توجه به درخواست کارفرما برای ایجاد محیط های آموزشی ، تمرکز تیم طراحی بر انعطاف پذیر بودن عملنمودها بین اتاق های سخنرانی ، نمایشگاه های دانشجویی ، اتاق های مطالعه و دفاتر کارکنان است .

طراح الهامات و ایده هایی که برای طراحی دکوراسیون اداری این پروژه داشت را از مشاهده دو موقعیت به دست آورد . اولی با نگاه به طبقه دوم ، به وسیله پنجره های شیشه ای که با منظره درختان و ورود نور از لابلای این درختان تا رسیدن به داخل فضا و بازی نور و سایه که یادآور خاطرات کودکی طراح بوده است .هم چنین تصویر چشم گیر ستارگان در وسعت گسترده از زمین که این ایده استفاده از نمای آلومینیوم مشبک مانند به حالت ستاره ای را در ذهن طراح انداخت .

طراح میگوید جوانان متولد و پرورش یافته شهر ها ، امروزه به سختی نور ستارگان را مشاهده مینمایند و آرزوی ما این است که خاطره لمس های جسمی و ذهنی را برای انها برجسته کنیم . برای این منظور ، آنها سعی کردند تا حالت بصری نور و سایه درختان اطراف را که از فضای داخلی دید دارند را حفظ نمایند و نمای شمالی ساختمان را با صفحات آلومینیومی سوراخ دار با طرح ستاره ایجاد نمایند .

با نگاهی به پلان این بازسازی ساختمان اداری پی خواهیم برد که در طبقه همکف ، یک فضای پذیرایی ، اتاق انتطار والدین ، سرویس بهداشتی و انباری را داریم .در طبقه اول نیز دفتر کارکنان و کلاس های درس که انواع نیازهای دانشجویان را پاسخ گو خواهد بود .

در این فضای نسبتا کم ، سقف و طراحی عناصر مربوط به سقف به تقسیم فضاها یاری میکند .

اما طراح برای ایجاد حس همکاری و هماهنگی بین فضاها و یکپارچه ساختن محیط برای یک فضای آموزشی اتاق هایی محصور با دیوار هایی تماما شیشه ای که از همه زاویه ها قابل دید است را ایجاد نموده است تا در چشم بیننده این فضاهای شیشه ای که نزدیک به هم قرار دارند یک فضای متحد را ایجاد نمایند هم چنین دیوارهایی سفید رنگ و متریال خنثی در طبقه همکف به ایجاد تضاد بین متریال و سایه ها و نور یاری میکند.

هم چنین استفاده از متریال چوب در کف قسمت های دیگر در طبقه اول و پلکان چوبی که دو طبقه را به هم متصل میکند و درها و جداره پایینی که شیشه های اتاق ها بر آن سوار است ، بر هارمونی فضایی و عملکردی این ساختمان تاکید میکند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 588

به "طراحی داخلی اداری شرکت مارس در کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی اداری شرکت مارس در کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید