فن بازار خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس ابلاغیه معاونت علمی و فناوری، تکالیف مندرج در نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولیت ایجاد و ساماندهی فن بازارهای منطقه ای و تخصصی در کشور را بر عهده دارد. تا به امروز 19 فن بازار افتتاح شده و فن بازار خراسان شمالی، بیستمین دفتر منطقه ای فن بازار است.

فن بازار خراسان شمالی افتتاح شد

بر اساس توافقات اجرا شده میان شـبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست و پـارک علم و فناوری اسـتان خراسان شـمالی، دفتر فن بازار در این منطقه با تولیت این نهاد، ایجاد و راه اندازی شد.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برنامه ریزی شده است در سال جدید فعالیت فن بازارهای تخصصی و منطقه ای برای سهولت معرفی محصولات فناورانه به بازار افزایش پیدا کند.

وی رشد فن بازارهای منطقه ای را گامی در جهت تجاری سازی در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: افتتاح فن بازارهای منطقه ای بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی انجام می شود تا هر استان، فن بازار منطقه ای خود را داشته باشد و تجاری سازی فناوری در سطح استان که به دلیل دور بودن از پایتخت یا مراکز استان با بی توجهی روبرو شده است، رونق یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 207

به "فن بازار خراسان شمالی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن بازار خراسان شمالی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید