فورد اکسپلورر پیروز به دریافت جایزۀ بالاترین رتبهٔ ایمنی IIHS شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خوب اینکه اکسپلورر مدل 2020 پیروز به کسب امتیاز Top Safety Pick+ از موسسهٔ بیمه برای ایمنی بزرگراه ها (IIHS) شده است. این بالاترین امتیاز IIHS است.

فورد اکسپلورر پیروز به دریافت جایزۀ بالاترین رتبهٔ ایمنی IIHS شد

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

از زمانی که در ژانویهٔ گذشته نسل جدید فورد اکسپلورر معرفی گشت، این کراس اوور فول سایز با مسائل متعددی دست به گریبان بوده که منجر به فراخوان های متعدد شد. طبق گزارش ها، اکسپلورر جدید با مسائلی در گیربکس، شاسی، تعلیق و حتی سیستم تهویهٔ مطبوع روبرو بوده است و در برخی از نمونه های آن افتادن نشان ها هم دیده شده است؛ اما با همهٔ این مسائل، اکسپلورر همچنان به فروش فوق العاده خوب خود ادامه می دهد و نیرو های پلیس ایالات متحده نیز هنوز این کراس اوور فول سایز را دوست دارند.

حال خبر خوب اینکه اکسپلورر مدل 2020 پیروز به کسب امتیاز Top Safety Pick+ از موسسهٔ بیمه برای ایمنی بزرگراه ها (IIHS) شده است. این بالاترین امتیاز IIHS است. مدیر اجرایی فورد دراین باره گفته است:

اکسپلورر پرفروش ترین شاسی بلند تاریخ آمریکا است و این جایزه از موسسهٔ بیمه برای ایمنی بزرگراه ها وسواس کل تیم ما را تأیید می کند

اکسپلورر هم در آزمایش های برخورد خودرو با خودرو و هم آزمایش برخورد با عابر پیاده امتیاز بالایی کسب کرده است درحالی که قابلیت روشنایی خوب چراغ های جلوی آن نیز تأیید شده است. این کراس اوور فول سایز آمریکایی با مجموعهٔ کاملی از ویژگی های کمک راننده در قالب پکیج Co-Pilot360 فورد به بازار عرضه می شود که ازجملهٔ آن ها می توان به دستیار پیش از برخورد با ترمز اضطراری اتوماتیک، تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد جلو، سیستم ترمز پویا، سیستم پایش نقاط کور، دوربین دید عقب، هشدار ترافیک، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و نوربالای اتوماتیک اشاره کرد. قیمت اکسپلورر مدل 2020 از 32،765 دلار آغاز می شود.

منبع: پدال

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 632

به "فورد اکسپلورر پیروز به دریافت جایزۀ بالاترین رتبهٔ ایمنی IIHS شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد اکسپلورر پیروز به دریافت جایزۀ بالاترین رتبهٔ ایمنی IIHS شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید