قیمت احتمالی گوگل پیکسل 6 لو رفت

به گزارش بی نهایت اس ام اس، طی ماه های گذشته اطلاعات زیادی درباره گوشی های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو فاش شده ولی در این میان خبری از قیمت احتمالی این گوشی ها نبود. حالا یکی از افشاگران قیمت این گوشی در بازار اروپا را لو داده و می گوید این اطلاعات را از طرف یکی از اپراتورهای مخابراتی فعال در اروپا دریافت کرده است.

قیمت احتمالی گوگل پیکسل 6 لو رفت

در هر صورت بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی گوگل پیکسل 6 با قیمت 649 یورو (758 دلار) به دست کاربران ساکن کشورهای اروپایی می رسد. روی هم رفته با توجه به اینکه این گوشی از امکانات جذابی بهره می برد و با اولین چیپست اختصاصی گوگل ارائه می شود، چنین قیمتی مناسب به تعداد میرود. برای یادآوری باید بگوییم که پیکسل 5 با قیمت 629 یورو (725 دلار) عرضه شد که مبتنی بر قطعات میان رده بود.

در رابطه با پیکسل 6 پرو هم باید انتظار قیمت 899 یورو (1050 دلار) را داشته باشیم. این افشاگر مدعی شده که مدل پرو از ویژگی هایی مانند نمایشگر بزرگ تر مبتنی بر رزولوشن 120 هرتز بهره می برد و یک دوربین تله فوتو دارد که مدل استاندارد بدون این ویژگی ها به دست کاربران می رسد.

البته چنین گزارشی رسمی نیست و شاید این گوشی ها با قیمت متفاوتی راهی بازار شوند. از طرف دیگر، اگر مدل آمریکایی این گوشی ها از امکانات بیشتری مانند امواج میلی متری اینترنت 5G پشتیبانی کنند، احتمالا با قیمت بالاتری در قفسه فروشگاه های آمریکایی قرار می گیرند.

طی هفته های گذشته چند گزارش مبنی بر معرفی این گوشی ها در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) و عرضه آن ها در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) منتشر شده و این افشاگر هم همین دو تاریخ را تأیید کرده است.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1206

به "قیمت احتمالی گوگل پیکسل 6 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت احتمالی گوگل پیکسل 6 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید