مدرن شدن تابلوهای تبلیغاتی در ارومیه در دستور کار قرار گیرد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس کمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدرن شدن تابلوهای تبلیغاتی در شهر باید در دستور کار قرار گیرد.

مدرن شدن تابلوهای تبلیغاتی در ارومیه در دستور کار قرار گیرد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حسین پناهی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در شهر اظهار کرد: زنده نگه داشتن تابلوهای تبلیغاتی و توجه به رنگ آمیزی و بروز بودن آنها باید از سوی شرکت های تبلیغاتی رعایت گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای حفظ منظر شهری شیوه نامه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی از سوی مدیریت شهری تهیه و اجرایی می گردد.

وی مطرح کرد: توجه به مکان یابی و اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر باید رعایت گردد تا موجب برهم زدن زیبایی و منظر شهری نگردد.

پناهی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیکی به ایام تبلیغاتی نمایندگان مجلس و از بین رفتن زیبایی منظر شهری به واسطه چسباندن تبلیغات در دیوارها اظهار کرد: قوانین و مقررات قانونی و نحوه انتخابات در ایام انتخابات و تبلیغات اطلاع رسانی خواهد شد تا از هرگونه خسارات احتمالی به تأسیسات و تجهیزات علائم شهری جلوگیری بعمل آید.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی ، اتوبوس ، تاکسی و نیز استفاده از ظرفیت صدا و سیما و نیز دیوارهای سفید و ویترین های مغازه سطح شهر جهت جلوگیری از تخریب و برهم زدن منظر شهری یک امر لازم است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی ارومیه همچنین اضافه نمود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک ایام عید نوروز است توجه به زیبایی و فضاسازی مناسب شهری در راستای ارومیه 2020 نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 75

به "مدرن شدن تابلوهای تبلیغاتی در ارومیه در دستور کار قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرن شدن تابلوهای تبلیغاتی در ارومیه در دستور کار قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید